Additionally, paste this code immediately after the opening tag: diverse fiets en kampeerspullen - Forum Wereldfietser

diverse fiets en kampeerspullen

Ook ik ruim diverse spullen op. Ik zet er geen foto's bij, het zijn vrijwel allemaal bekende spullen in vrijwel nieuwstaat en ze zien er dan ook zo uit. Alles kan in Wageningen bekeken worden, en alles wordt in redelijk fietsbare omgeving van Wageningen ook gratis door mij bezorgd.

Twee matten worden verkocht omdat ik eind vorig jaar van een Spitfire Duo naar een Solo ben overgestapt, waar ze net niet meer in passen. De deze week aangeschafte Z-lite Sol (had hem op maat willen knippen) haalt mijn selectie ook niet.

- Verkocht. Thermarest Neoair trekker regular. Dat is een rechthoekige 183 x 51 cm mat met een R-waarde van 3.0. De mat is aangeschaft in september 2016 bij de klimwinkel in Oosterbeek, is één nacht gebruikt, en kan worden geleverd met plaksetje, hoes en bon. De nieuwprijs was 99 euro, vraagprijs 45.

- Perry Wildebeast Nyanga 5.0 self inflatable, model 2016. Een rechthoekige mat van 183 bij 51cm , R-waarde zal rond de 4 liggen. Ook één nacht gebruikt, aangeschaft in augustus 2016, leverbaar met hoes, plakset en bon. Doet wat mij betreft in ligcomfort niet onder voor een Thermarest selfinflatable. Kan doormidden gevouwen worden opgerold, is dan iets van 20x26cm, bij 1.1 kg. Nieuwprijs 55 euro, vraagprijs 20.

- Thermarest Z-lite Sol regular, 183x51cm, R-waarde 2.6. Ongebruikt, wel twee mimimale produktiefoutjes in 2 hoeken. Aangeschaft in april 2017, met bon, nieuwprijs 31 euro, vraagprijs 15.

- Bandenset Durano plus 28-622, met reflectie. Aangeschaft volgens mij voorjaar 2016, zo'n 600 km gebruikt en ik doe lang met banden, toestand dus goed. Wel één lek gehad. Ik heb er 40 euro per band voor betaald, online zijn ze 25. 15 euro voor het setje leuk zijn, vooral als ik ze kom brengen.

- Bandenset Marathon Greenguard 32-622. Met reflectie. Aangeschaft najaar 2016, misschien 300 km gebruikt, toestand uitstekend. Vraagprijs 10 euro voor het setje.

- Voorbladenset uit een Shimano FC-361, 42-32-22, BCD 104/64 vierarm-triple, staal. Aangeschaft in 2016 meen ik, ongebruikt. Met beschermring (past alleen op dat crankstel). Vraagprijs 10 euro.

- KMC Z8 RB ketting. 116 links, 7/8 speed, met (nikkel?) coating. Duurzame ketting. Geen idee wanneer aangeschaft, ongebruikt in verpakking, Vraagprijs 5 euro.
je heb een pb ;)