** VERKOCHT **

Goedenavond,

Ik heb een Chariot Corsaire XL in de aanbieding, de beste manier om je kinderen mee te nemen op langere ritjes of bijvoorbeeld fietsvakanties. Hij rijdt zeer goed en stabiel, weegt niet te veel en hij is vooral zeer comfortabel voor je kroost. Voor het vervoer van zeer jonge kinderen zijn er zgn. babyhangmatjes van Chariot te koop. Daardoor is de kar vanaf zeer jonge leeftijd al te gebruiken.

De kar is voorzien van instelbare vering (zie foto), die de schokken tijdens het rijden opvangt, en op de met schuim gevulde doekzitting zitten je kinderen veilig en comfortabel. Er is ruim plek voor bagage in de kofferruimte achter de zitting. De Corsaire is opgevouwen verrassend klein, waardoor hij makkelijk opgeslagen kan worden. Demontage en montage is snel en eenvoudig.

Ik heb de Chariot met veel plezier op een aantal fietsreizen en tripjes gebruikt, maar mijn kinderen zijn inmiddels te groot. De kar is gebruikt, maar zonder gebreken of schade, en ziet er zeker nog netjes uit.

De set bevat:
  • de kar zelf, inclusief twee gordelsets, afneembare spaakwielen, trekstang voor bevestiging aan de fiets en veiligheidsvlag.
  • twee koppelstukken voor aan de fiets
  • duwstang en afneembare voorwielen voor het gebruik als buggy
Ik wil er € 275 voor hebben. Nieuwprijs in 2011 was € 630, factuur aanwezig.

Afbeelding
Meer foto's: http://imgur.com/a/B1AbP

SPECIFICATIES
  • Tweezitter
  • Geanodiseerd aluminium frame
  • Maximaal laadvermogen 45kg
  • Grote binnenruimte
  • Parkeerrem
  • Zeer veilig 5-puntsgordelsysteem
  • Goed geventileerde hoofdruimte
  • IJzersterke zitplaatsbevestiging
  • Gecombineerd insecten- en regendek