Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis, MTB frame 19 inch - Forum Wereldfietser

Gratis, MTB frame 19 inch

Gratis, MTB frame 19 inch

Aluminium frame maat 19inch.
Kleur is zwart. Is 8 jaar oud. Ongeveer 20.000 km mee gefietst. Frame is geschikt voor het monteren van dragers. Er zitten oogjes op. Meer dan voldoende nokjes voor bidons. Zit helaas geen voorvork bij. Zou leuk zijn als we er een beginnende Wereldfietser blij mee kunnen maken.
Ophalen in het mooie, zonnige Krimpen aan den IJssel.

Groet,
Marco
Goedenavond Marco,

Ik ben erg geïnteresseerd in het frame. Helaas heb ik vast moeten stellen dat mijn Cube frame op 2 plekken scheuren vertoond. Er nog op fietsen is wel erg het lot tarten.
Nieuw plan is om te kijken of ik alle onderdelen over kan zetten naar een ander frame. Nog nooit zoiets gedaan, maar ik zie het als een mooi project.

Denk je dat het kans van slagen heeft? Onderdelen van een Cube Ltd Pro van circa 2012 op jouw frame? Dan neem ik hem graag van je over.

Groet,
George
Hoi George,
Zou best wel eens kunnen slagen maar helaas is het frame vanavond van eigenaar gewisseld.
Binnenkort ga ik verder opruimen en wellicht komt er nog wat meer maar voor nu is het frame vergeven.
Veel succes met het zoeken naar een ander frame.
Groet,
Marco