Voor de liefhebbers er is een Santos club NL op Facebook http://on.fb.me/1KNnV9u
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:+1Edwin* schreef:Ik heb net een heerlijk rondje gefietst ... Langs natuurkampeerterrein het Rhanerveld gefietst, door de bossen weer terug, reeën gezien, fazanten, een buizerd, scholeksters, een blauwe reiger, kuifeendjes in de Regge, etc. Kortom genoten van de prachtige natuur ... Kan niet anders zeggen
Klinkt als dat u het ultieme geluk heeft gevonden .Edwin* schreef: Langs natuurkampeerterrein het Rhanerveld gefietst, door de bossen weer terug, reeën gezien, fazanten, een buizerd, scholeksters, een blauwe reiger, kuifeendjes in de Regge, etc. Kortom genoten van de prachtige natuur op een heerlijke, fantastische en super fijn rijdende Santos Travelmaster 3+. Kan niet anders zeggen
Dat kan, echter dient u dan een soort van spijkerhesje met de club-colours te dragen en de club en clubleden onvoorwaardelijk te steunenEdwin* schreef: Oh ja, kan ik mij ergens aanmelden voor de Santos Bicycle Owners Club Nederland?
Dit lijkt een beetje op het stukje vuurwerk wat niet afgegaan is en op nieuwjaarsdag verregend op straat ligt. En dát op Eerste Paasdag!Peter_K schreef:Aan de manier van modereren - zich als moderator mengen in de discussie, en een grote hoevoelheid posten deleten in die andere Santos draad - is duidelijk te zien dat we een andere moderator hebben tijdens het paasweekeinde. Ik vindt dit bepaald géén vooruitgang.