Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreparatiecursus omgeving Den Haag? - Forum Wereldfietser

Fietsreparatiecursus omgeving Den Haag?

Hallo,
Ik ben op zoek naar een cursus fietsreparatie in de omgeving van Den Haag, Kiel Windeweer is me net te ver en ik kan die weekenden niet.
Heeft er iemand suggesties?

Vriendelijke groet,

Niels

In mijn winkel geef ik fietsreparatiecursussen voor onderweg. Alleen.., eind oktober vertrek ik naar Myanmar en en ben half december weer terug. :cry: Dus de eerste cursussen staan gepland voor januari. Die worden over twee weken op de website van mijn winkel gezet.

Bij mijn weten geeft Marco de Wit af en toe ook fietsreparatiecursussen in Rotterdam. Tijd en data weet ik niet, maar zijn wel op z'n site te vinden: www.bike4travel.nl

Als er meer animo voor een fietsreparatiecursus in de regio Den Haag is, svp reacties op dit forum. Dan kunnen we kijken of we in de buurt van DH ook eens een cursus aan kunnen bieden.

Groet,
Freek

Probeer ook eens Van Herwerden in Rijswijk. Zo'n goede winkel biedt dat vast ook wel aan.

Niels, als je een goede fietsreparatie cursus wil doen, dan moet je kijken op de site "doezelfschool.nl. Deze doe het zelf school staat naast het CS in Rotterdam. Deze cursus kost 143 euro. Je kunt op de donderdag of op de zaterdag les krijgen. Het zijn lesen van 6 keer 3 uur. Tijdens die lessen leer je de hele fiets te demonteren en monteren.

Mario

Van Herwerden is inderdaad goede suggestie. Maar zoek dan even op Voorburg ipv Rijswijk, dan is de trefkans wat groter :)
Dank voor de reacties, ik begin bij van herwerden in Voorburg en zoek dan met jullie tips verder in de randstad.
Nogmaals dank,

Niels

Is zo'n cursus iets voor de Lidl om te organiseren?

Neelz, Van Herwerden geeft geen fiets cursussen. In heel Den Haag worden geen cursussen gegeven. je zult dan toch echt naar Rotterdam moeten gaan. Als je toevallig in de buurt van de Haagse markt woon dan moet je mij even mailen, want dan wil ik je ook wel een kleine gratis cursus geven.
mariovanes@wanadoo.nl

Mario

mario schreef:Neelz, Van Herwerden geeft geen fiets cursussen. In heel Den Haag worden geen cursussen gegeven. je zult dan toch echt naar Rotterdam moeten gaan. Als je toevallig in de buurt van de Haagse markt woon dan moet je mij even mailen, want dan wil ik je ook wel een kleine gratis cursus geven.
mariovanes@wanadoo.nl

Mario
Goh, dan wil ik ook meedoen. Mag dat Mario?

Groeten!!

Blanche uit Zoetermeer

Heb je veel ruimte Mario, want dan heb ik ook wel belangstelling

Groeten
Ronald uit Rijswijk[/quote]