De afgelopen dagen wat zitten lezen op het forum vooral over bikepacking. De aanleiding is dat mijn uitrusting zo ingekrompen is dat ik de voortassen eigenlijk nog op de fiets hang voor de gewichtsverdeling. met als resultaat dat de achtertassen halfvol zitten en de voor ook. Eigenlijk wil ik van de voortassen af. Maar toen ik in sept een weekje achterhoek deed zonder voortassen, had ik het gevoel dat mijn fiets minder goed stuurde en ook telkens wilde steigeren. Wat weet pijn in mijn schouders veroorzaakte.
Een op de bikepacking manier een rol aan het stuur bevestigen zou een oplossing zijn. Maar waar heb je de kaart?
En waar laat je de spullen die je anders in een stuurtas hebt? (Camera, portomonee enz.) Ik wil nl heel graag van die naar mijn smaak veel te grote stuurtas af.
Met een rugzak fietsen is geen optie, al geprobeerd
Ik heb overigens een set ortlieb. hier mijn setup
Een op de bikepacking manier een rol aan het stuur bevestigen zou een oplossing zijn. Maar waar heb je de kaart?
En waar laat je de spullen die je anders in een stuurtas hebt? (Camera, portomonee enz.) Ik wil nl heel graag van die naar mijn smaak veel te grote stuurtas af.
Met een rugzak fietsen is geen optie, al geprobeerd
Ik heb overigens een set ortlieb. hier mijn setup
![Afbeelding](http://i1070.photobucket.com/albums/u485/feikeeijlers/SAM_0795.jpg)