Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zondag prima fietsweer - Forum Wereldfietser

Zondag prima fietsweer

Het wordt zondag prima fietsweer: vooral in het zuiden van ons land. Wat zijn jouw plannen?
Een rondje Gooi.

Jan
Vanmorgen over de Groninger Waddenzeedijk gefietst, wel veel wind.... Veel vogels te zien: verschillende meeuwen en dichtbij een bruine kiekendief. Strakblauwe lucht.
Maar zondag ga ik op mijn molen in Kolham draaien.
Met de ongeveerde Avaghon mountainbiken ten zuidoosten van Nijmegen. Torenhoge ambities... eens kijken of de conditie voldoende is. Het wordt in elk geval prachtig weer!
Afhankelijk van het weer gaan we na de kerk misschien nog wel een stukje verder.
Van Roosendaal richting België, langs de Mark naar Breda en terug naar Roosendaal. Zo'n 75 km moet lukken.
Fijne dag iedereen :D
Het liefst zou ik inderdaad een stuk gaan fietsen, het ziet er hier al weer heel mooi uit.
Maar helaas, ik ben jarig vandaag, dus komt de familie op bezoek. ook leuk natuurlijk, maar heel stiekem denk ik......
bert sitters schreef:Het wordt zondag prima fietsweer: vooral in het zuiden van ons land. Wat zijn jouw plannen?
een verjaardagfeestje vieren Bert! :lol: hieperdepiep hoera, gefeliciteerd Bert!
Wachten op mijn nieuwe Douze Cycle die ik 3 weken geleden bestelde en die normaal twee weken later geleverd zou worden... Heb mijn oude net iets te snel verkocht. Niet gerekend op uitstel. Ik heb nog wel andere fietsen maar daar kunnen geen kindjes in... Een dagje bos(wandelen) dan maar :)
Afbeelding
De tovenaar schreef:Afbeelding
Soesterberg?
de oud- landingsbaan?
jasmon schreef:Soesterberg? de oud- landingsbaan?
Goed geraden :)
Vannuit Noordwijk naar de Zevenhuizerplas geweest, was helemaal top.
Rondje gemaakt: Heusden-Engelen (kerk) - Den Bosch - Berlicum - Rosmalen - Berlicum - Sint Michielsgestel - Vught - Loonse en Drunense Duinen - Drunen - Heusden. Totaal 70 km, mer dan genoeg na 10 dagen griep (vrijdag voor het eerst weer naar buiten gegaan).
Met mijn racefiets maatjes lekker tochtje gemaakt, Haarlemmermeer, Spaarndam, Santpoort, Kennemerduinen,Bloemendaal,Zantvoort en Waterleidingduinen weer terug naar huis.
Veel files bij Zantvoort , verder een heerlijk ritje en lekker weer.

Laat het voorjaar maar komen

Dirk
Met de ligfiets helemaal naar Arnhem gefietst naar jarig nichtje. Het is wel even wennen al die heuvels, vooral op. Rond 11:00 uur langs de Schelmseweg files op weg naar Burgers Zoo. Veel Duitse nummerborden. Vanuit de dichtbekinderde Zoo speeltuin het gekrijs van enthousiaste kleuters. Maar inderdaad, prachtig weer, en bij thuiskomst zeker 20 km. weer in de benen. Morgen maar eens een échte afstand afleggen.

Lees net dat Burgers Zoo rond elf uur de poorten had gesloten vanwege drukte. Kom je helemaal uit Duitsland in dit prachtige weer met al die jengelende kinderen op de achterbank en gaat de zaak dicht!
Het was inderdaad een fantastische dag.
60 km met mijn partner-vrouw-vriendin-maîtresse, die mij de heuvelachtige route vergaf.
Op het terrasje - waar fietsers een suikerwafel bij de koffie krijgen - was het warempel te warm.
Een kinderachtig gevoel van lichte superioriteit wanneer we Vlamingen passeerden die naarstig de tuin klaar aan het maken waren voor de lente.
60km vandaag. De fietspadden waren leeg, allen twee eenzame scholliers gezien
Ik heb mijn gebruikelijke woon-werkverkeer (13 km enkele reis) gereden en het was inderdaad opmerkelijk rustig op de fietswegen, terwijl de fietspaden er toch vrij redelijk bij lagen. (Vanmorgen wel een paar spekgladde stukjes trouwens). Een enkele scholier, en verder vrijwel niets. Ook in de fietsenstalling van mijn werk een zee van ruimte.
Ik was ook op de fiets, de Gaastra met rohloff (want de Bulls is minder handelbaar, zwaarder en heeft een derailleur, die wil ik niet wagen aan sneeuw en pekel). Het was leuk, maar alleen omdat ik het leuk vind om voor gek te worden verklaard. Ploegen door 15-20 cm verse sneeuw, het is prima te doen, maar 15 km kosten wel ruim een uur.