Wow dat is wel een ouwetje
Is heet frame deelbaar??
Is het frame staal of alu?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb geen specifiek verstand of specifieke ervaring met de Pino, maar de leeftjid maakt van een fiets voor de bruikbaarheid nauwelijks uit. Alleen als de cassette/pion 6 speed of minder is is dat wel een nadelig punt.jeroenj schreef:Wow dat is wel een ouwetje
Ik bedoelde het niet als iets negatiefs, ik rijd zelf op een 27 jaar oude trekkingfiets rond Toch mooi als oude fietsen nog blijven rollen, het bewijs van kwaliteit.Leon schreef:Ik heb geen specifiek verstand of specifieke ervaring met de Pino, maar de leeftjid maakt van een fiets voor de bruikbaarheid nauwelijks uit. Alleen als de cassette/pion 6 speed of minder is is dat wel een nadelig punt.
Verder maakte men 20 jaar geleden net zulke goede fietsen als nu, soms beter want eenvoudiger.
Je zult verbaasd staan over de aantallen reacties die je krijgt. Ik had ook een dergelijke Pino (Pino 1 zoals die ook wel genoemd wordt) Hij was zo verkocht.Juut schreef: Eerst een vraag: hoeveel mag ik voor deze fiets vragen? We betaalden 1100, van eerste eigenaar, vorig jaar gekocht. Het is wel een oude fiets, maar wel relatief moeilijk te verkrijgen. Hij krijgt nog een onderhoud..
Ja, ik zie nu pas dat dit een foto van na de aankoop is. Het stuur is origineel, maar de vorige eigenaars hadden het omgekeerd. Ik kon daar totaal niet mee fietsen en heb het vervolgens omgedraaid zoals op de foto's van andere Pino's.Ligger schreef: Zit er eigenlijk wel een origineel stuur op, ziet er een beetje apart uit.