In algemene zin kan ik zeggen dat wij de bewegwijzering als erg goed hebben ervaren. Je heb denk ik de diverse routes al ontdekt en dus ook de website waar veel info te vinden is. Wij hebben een paar jaar terug twee weken door Zwitserland gefietst. Toen hebben we een fotootje van een overzichtskaart van de diverse routes gemaakt (nationaal, regionaal geloof ik). Verder hebben we alles zonder boekjes gefietst. We hebben van alles aan elkaar geknoopt en het was heerlijk fietsen!
Het was wel redelijk zwaar en we hebben de allerzwaarste trajecten gemeden. Een maal de trein gepakt om de berg omhoog te komen. Een enkele keer de fiets duwen, tjsa dat zijn niet altijd de leukste momenten maar die staan ons nu eigenlijk al niet meer bij. Super mooi landschap om te fietsen!
oja wbt overnachtingen. Wij camperen eigenlijk alleen en in Zwitserland hebben we best veel wild gecampeerd. Ik kan me niet goed meer herinneren hoe het met de bezetting was, het kan ook zijn dat het gewoon net niet goed uitkwam. De prijzen zijn wel een stuk hoger dan in Nederland, althans destijds. Bijzonderheden qua veiligheid zijn ons niet opgevallen.