Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenote gezocht mei-juni 2017 Portugal - Forum Wereldfietser

Reisgenote gezocht mei-juni 2017 Portugal

Wie heeft er zin en tijd om in mei of juni drie weken te gaan fietsen in Portugal.

Voor mij is fietsvakantie vooral genieten van de natuur en de mensen de tijd nemen en niet zo snel mogelijk van A naar B.
Ik denk aan 50-80 km per dag en af een toe een relax dag ertussen. Slapen op leuke plekken in de stad of platteland ( dus niet kamperen ) Ik denk aan Portugal vanwege de aardige mensen, het lekkere weer de zee en de natuur en de leuke stadjes.
Ik sta ook open voor een andere Zuid Europese bestemming

Heb al wel veel fiets vakantie ervaring, aantal keren met groepen en aantal keer met fiestmaatje zelf met behulp van een route boekje van AWOL en Global cyclist. Goed bevallen. De groepsreizen zijn makkelijk maar ben ik beetje zat.
Zelf gaan is avontuurlijker en geeft veel meer vrijheid.
Ik zoek een vrouwelijke reismaat van ongeveer mijn leeftijd ( 48 )
Ik hoop van jullie te horen!
groetjes Irene
Beste Irene,

Ik las jouw berichtje voor fietsen in Portugal in mei/juni. Ik heb helaas niet jouw leeftijd. Ik ben 10 jaar ouder dan jij bent. In de zomer fiets ik met mijn man naar Rome maar ik heb zin om in de meivakantie ook een fietstocht te doen in Spanje. Ik dacht aan de Zilverroute Ik heb eventueel 3 weken de gelegenheid. Heb je een specifieke datum van vertrek?
Hi wereld fietsster,

Dank voor je reactie, de zilver route klinkt ook leuk en ziet er mooi uit, kende het nog niet. wel de Vias Verdes in Spanje eerder eens gedaan. Ook een aanrader.

IK heb geen vaste weken of dagen, in overleg met collega´s kan ik me vakantie plannen en ben daarin behoorlijk vrij. Ik dacht aan mei of begin juni gezien mij dat een gungstige tijd lijkt wat weer en natuur betreft.

Leuk dat je naar Rome gaat fietsen zeg....
groetjes Irene
Beste Irene,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je van plan bent om eind mei/juni te gaan fietsen in Portugal. Helaas lukt dit mij niet, omdat ik in het onderwijs werkzaam ben en dan geen vrij kan krijgen. Ik kan wel een weekje aan de meivakantie plakken.
Succes in ieder geval met jet voorbereidingen.
Groet, Henny Smeets
Hoi Henny,

Aha de mei vakantie valt dus in april ! :D Je zou laatste week april en eerste week mei wel kunnen ?
Daar sta ik ook best voor open hoor, dan zou ik wellicht nog een weekje langer kunnen blijven.

Ik zag dat je in de buurt woont dus we kunnen eens een keer bak koffie doen om ideetjes uit te wisselen ?

groetjes Irene
Beste Irene,
We kunnen in ieder geval een afspraak maken om ideeën uit te wisselen/brainstormen en dan zien we wel wat de mogelijkheden zijn.
Groetjes,
Henny
Hoi Henny,

Ok,dat is prima ! Zowiezo leuk om jouw fiets avonturen te horen want mijn vriendinnen krijg ik niet mee....
mijn mail adres is kes0@xs4all.nl

groeten Irene
Beste fietsters,
In mei wil ik Portugal fietsen, alleen leek me niet leuk daarom heb ik me opgegeven voor een groepsreis bij Global cyclists, al ben ik niet zo van de groepsreizen. Deze gaat niet door daarom reageer ik op jullie berichten, wellicht kunnen we samen een stukje optrekken. Ik was van plan half mei te vertrekken maar ik ben flexibel. Verleden jaar ben ik met mijn dochter van Bangkok naar Saigon gefietst in 6 weken zonder gejaag, we hebben genoten van alles waar we aan voorbij kwamen, dat vind ik nog steeds het belangrijkste.
Anna de Groot