Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mio Cyclo 315 of 500 - Forum Wereldfietser

Mio Cyclo 315 of 500

Dag allemaal

Ik sta op het punt om een mio Cyclo aan te kopen. Het zou een cadeau zijn voor mijn vriendin.

Het hoofddoel van de Mio is het navigeren. Maar nu merk ik dat de Mio 315 gebruik maakt van ANT+ (als er sensoren in de toekomst aan te pas zouden komen) en de Mio 500 maakt gebruik van Bluetooth.

Mijn vragen naar jullie:
- Heeft er iemand ervaring met één van beide toestellen? Zoja wat zijn jullie ervaringen?
- Welk toestel zou je mij aanraden?
- Is het ook mogelijk om een hartslagsensor en dergelijke te koppelen aan de Mio 500 via de Bluetooth verbinding?

Alvast bedankt
Groeten
Jonas
Hoi,

Ik heb alleen ervaring met de mio 315c. De mio ooit gekocht een aantal jaren geleden. Mijn ervaring is positief van de mio. Hij doet wat die met doen zonder te veel poespas. Maar...... Onlangs een tocht gemaakt van 1200 km en daar kom je een dingetje tegen. De mio heeft geen groot intern geheugen en je kunt het geheugen niet uitbreiden. Je moet dus opnieuw de mio aansluiten aan een pc om je gpx bestanden over te zetten bij grote tochten. Dus een gpx bestand van 1000 km trekt die niet. Maximaal iets van 500 km denk ik. Gpx bestanden zijn echter eenvoudig over te zetten via de pc! Verder doet hij precies wat hij moet doen....Navigeren. Succes met de aankoop van welke dan ook. Groeten Marco