Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ben altijd verteld dat je het op een oude fiets moet lerenEric Schuijt schreef:Je kan een nieuwe Santos Special overwegen; http://www.vakantiefietser.nl/vakantief ... s-special/
Bij een normaal lijf (wat dat ook moge zijn) zou een 60cm kunnen passen. Wel met een langere stuurpen dan. Ik heb altijd 60cm frames(center-top gemeten) en ben 190cm.dirkaarts schreef:Heb nog geen opmeting in de winkel gedaan, maar iedere keer als zelf meet kom ik op 63 uit. Ben 192 cm. Denk dat het echt een 63 moet zijn.M276 schreef:maat 60 ook goed? (koga)
Of echt maat 63 nodig?
Ik vind die conclusie op te veel aannames gebaseerd die ook anders kunnen uitpakken.gios schreef:Bij een normaal lijf (wat dat ook moge zijn) zou een 60cm kunnen passen. Wel met een langere stuurpen dan. Ik heb altijd 60cm frames(center-top gemeten) en ben 190cm.dirkaarts schreef:Heb nog geen opmeting in de winkel gedaan, maar iedere keer als zelf meet kom ik op 63 uit. Ben 192 cm. Denk dat het echt een 63 moet zijn.M276 schreef:maat 60 ook goed? (koga)
Of echt maat 63 nodig?