Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquête - Elektrische vouwfietsen - Forum Wereldfietser

Enquête - Elektrische vouwfietsen

Mijn naam is Stefan en ik ben erg benieuwd wat fietsreizigers denken over elektrische vouwfietsen. De elektrische vouwfiets is ideaal voor mee op reis doordat deze minder ruimte in beslag neemt dan een grote fiets en gemakkelijk mee te nemen is in bijvoorbeeld de auto of camper.
Voor mijn stage opdracht doe ik hier onderzoek naar en daarom zou ik u graag willen vragen om een korte enquête in te vullen.
Om u te bedanken maakt u kans op een van de tegoedbonnen t.w.v €100 voor een elektrische fiets van Shinga.
Bij voorbaat dank!
Link naar de enquete -> http://www.thesistools.com/web/?id=518904
Hoi Stefan,

Er zijn hier regelmatig studenten die een enquête posten over iets dat wat met fietsen te maken heeft en op zich zelf is dat denk ik prima. Wat ik wel jammer vind is dat na afloop de resultaten van de enquête niet worden gedeeld, of nog beter, het stageverslag wordt gedeeld.

Zou jij willen toezeggen de resultaten van de enquête of het stageverslag na afloop te delen?
Ik zal zeker mijn onderzoeksresultaten delen en ik zal toestemming vragen om mijn gehele stageverslag te mogen delen. dit zal rond halverwege januari zijn!