Op maandag 12 september 2016 werd mijn schitterende Idworx Easy Rohler Lady gestolen, n.b. voor de ingang van The Globe in Den Haag, waar de Fa Struijk (ja, van de fietsen) en Bever gevestigd zijn. De fiets stond, zoals gewoonlijk, op slot met AXA slot (Defender) met AXA ketting om een paal (zo'n ketting die vervolgens in het AXA slot gaat, dus één sleutel). Toen ik een half uurtje later terugkwam, was de fiets verdwenen, de ketting lag in tact en open (dus niet doorgeknipt!) op de grond om de paal waar de fiets aan vast zat. Hier was dus kennelijk, en deze kennis heb ik nu dus pas opgedaan, iemand met een zgn 'blanco' sleutel aan de gang geweest. Ongelooflijk dat dit mogelijk is en dat hiervoor noch door AXA, noch door leveranciers voor wordt gewaarschuwd.
Mijn fiets heeft al zoveel mooie tochten gemaakt, dit is behalve een financieel ook een emotioneel verlies. De fiets heeft vrij goed herkenbare kenmerken, o.a. een recht stuur in plaats van het standaard gebogen stuur. Een sticker van Struijk (geel) op spatbord, fietstassen dragers voor en achter. Framenr. GC282427.
Mocht je een vermoeden hebben de fiets gezien te hebben, te weten waar deze te koop wordt aangeboden, wil mij dan svp berichten. Bij terugvinden van de fiets hoort natuurlijk een heel mooie beloning. Super veel dank! Jantie de Roos
Mijn fiets heeft al zoveel mooie tochten gemaakt, dit is behalve een financieel ook een emotioneel verlies. De fiets heeft vrij goed herkenbare kenmerken, o.a. een recht stuur in plaats van het standaard gebogen stuur. Een sticker van Struijk (geel) op spatbord, fietstassen dragers voor en achter. Framenr. GC282427.
Mocht je een vermoeden hebben de fiets gezien te hebben, te weten waar deze te koop wordt aangeboden, wil mij dan svp berichten. Bij terugvinden van de fiets hoort natuurlijk een heel mooie beloning. Super veel dank! Jantie de Roos