Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop: MSR whisperlite met 600ml fles - Forum Wereldfietser

te koop: MSR whisperlite met 600ml fles

De WhisperLite van het betrouwbare outdoormerk MSR is een uitermate geschikte 1 pitsbrander. Hij kan op gas en kerosine branden. Met de WhisperLite kunt u dus echt alles koken. Hierdoor kunt u altijd genieten van een welverdiende maaltijd. Met 600 ml brandstof kunt u makkelijk 155 minuten lang koken. Dankzij een handig standaard kunt u altijd alle vloeibare brandstoffen tot de laatste druppel verbranden. Dankzij de AirControl technologie kunt u gemakkelijk met verschillende standen koken op dit erg lichte en makkelijk mee te nemen pitje dat geleverd wordt inclusief: windscherm, hitte reflector en opbergzak. De WhisperLite is het perfecte gasstel om mee op reis te nemen!

Merk: MSR
Type: 1 pitsgasbrander
Gewicht: 441 gram
Brandduur: ca. 155 min
Full Flame Control
Inclusief: Windscherm, hitte reflector en een opbergzak

Gekocht in mei 2015
vraagprijs € 75,-

Brandt op loodvrije benzine.

marktplaats

Afbeelding
Waarom staat er Dragonfly in de titel als het gaat om een Whisperlite?
gpsguido schreef:De WhisperLite is het perfecte gasstel om mee op reis te nemen!
Op Marktplaats noem je het een benzinebrander en hier een gasstel. Gelukkig zegt een foto meer dan 1000 woorden.
titel aangepast
Voor alle duidelijkheid: deze benzinebrander die hier "gasstel" wordt genoemd kan echt niet op gas branden...
Verder is de Whisperlite een prima apparaat. Ik heb er een al 20 jaar en hij functioneert nog steeds goed.
De Whisperlite die ik hier op de site van Bever zie staan kan én op benzine én op gas. Kennelijk heeft MSR in de loop van de afgelopen twintig jaar iets aan het apparaat veranderd. :-)
PeterVanRijn schreef:De Whisperlite die ik hier op de site van Bever zie staan kan én op benzine én op gas. Kennelijk heeft MSR in de loop van de afgelopen twintig jaar iets aan het apparaat veranderd. :-)
Op die link zie je ook dat er een adapter nodig is om het gasblikje aan te sluiten, je kunt immers de pomp van de brander niet in het blikje prikken...
Op de foto en in de tekst van gpsguido zie ik die adapter niet dus ik kan niet anders dan aannemen dan dat die er niet bijzit, dus dat het de International versie is en niet de Universal. Dat scheelt ook flink in de prijs.
Info over de twee versies http://www.bever.nl/index.cfm?fuseactio ... hisperlite
Overigens een prima brander, ik kook er op vakantie al iets meer dan 20 jaar op.
Verkocht.