Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaring offroad Chemin du Soleil Grenoble-Sisteron? - Forum Wereldfietser

Ervaring offroad Chemin du Soleil Grenoble-Sisteron?

deze site trok mijn aandacht; http://www.moveyouralps.com/en/chemins- ... ement_id=1

More than 1,200 km of mountain bike trails have been charted "by mountain bikers, for mountain bikers". This journey is one of a kind, with its numerous well-signposted single tracks, straightforward uphill stretches and exhilarating (sometimes technical) downhill sections. These are the Sun Trails.

Niets dan superlatieven, maar hoe is het in de praktijk?

Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze tocht, met name het stuk Grenoble-Sisteron….is dit te doen met (lichte ~7kg) bepakking?

idee;
kleine groep
1 week in oktober
330 km
10.000 hm

groet, BertV
zolang er niet teveel gewicht aan je stuur hangt zijn de technische stukken wel te rijden gok ik. 47 km - 1430 hm per dag gemiddeld is wel erg pittig. mocht je deze tocht willen rijden, haak ik graag aan :o
Hoi Terunky,

Gokken is altijd nog mogelijk, eerst kijken of er kennis / ervaring is…
Hou het in de gaten, over een weekje of wat wil ik het plan definitief gaan maken en kijken of we een groep hebben (waar de ideeën over een fietsweek matchen)
Je gaf aan weinig ervaring te hebben in het rijden met bepakking; wees welkom op 7 - 9 oktober in het Brabantse, staat ook in de agenda van de WF
7- 9 oktober klinkt ook als een leuke rit, een goed idee om daar een beetje ervaring op te doen. ben van plan deze maand mijn spullen aan te schaffen. rainbow 1p tarptent, cumulus slaapzak, en een sea to summit opblaas mat. om vervolgens te puzzelen waar het op de bike past.

ben benieuwd, heb echt zin om dit jaar nog een bikepacking tocht te maken :P