Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TK: 2 paar voortassen Ortlieb Front Roller Plus - Forum Wereldfietser

TK: 2 paar voortassen Ortlieb Front Roller Plus

Mijn eerste post hier en ik verkoop al meteen iets. Ik weet niet of dat goed wordt onthaald, maar ik waag het erop.

Wegens binnenkort 5 jaar de wereld rond op de motor, moeten mijn fietsspullen de deur uit.

Te beginnen met 2 paar ongebruikte en nieuw verpakte Ortlieb Front Roller Plus tassen.
1 paar zwart, 1 paar Anthraciet.
Quickl Lock systeem QL2

65 € per paar + verzendkosten of op te halen in Overijse, BE

Groeten,

Tom
www.motomorgana.com
Ander voorstel: de motor de deur uit, en vijf jaar rond op de fiets :wink: .

Succes met de verkoop!
Travelmaster schreef:Ander voorstel: de motor de deur uit, en vijf jaar rond op de fiets :wink: .

Succes met de verkoop!
Ik zou het ook wel weten! Met de fiets val je ook veel minder hard!
https://www.youtube.com/watch?v=tN0w6aSDWHE

:roll:
Travelmaster schreef:Ander voorstel: de motor de deur uit, en vijf jaar rond op de fiets :wink: .

Succes met de verkoop!
Als je met het budget van een 5 jaar motorreis gaat fietsen, kan je er wel 15 jaar fietsen van maken :P
Ik denk dat de uitdaging om 5 jaar met een motor de wereld rond te trekken zeker net zo groot zijn als met de fiets. De hoeveelheid bagage die je mee kunt nemen is niet veel groter en de technische problemen die je tegen kunt komen zijn veel groter. Ik vind het dus wel een stoer plan.
FransD schreef:Ik denk dat de uitdaging om 5 jaar met een motor de wereld rond te trekken zeker net zo groot zijn als met de fiets. De hoeveelheid bagage die je mee kunt nemen is niet veel groter en de technische problemen die je tegen kunt komen zijn veel groter. Ik vind het dus wel een stoer plan.
Als je met bijv. een oude Guzzi of HD gaat, wel degelijk stoer, ja.
Je dromen najagen is altijd stoer wat je ook gaat doen. Maar dat men dit forum de voorkeur aan fietsen geeft is niet zo vreemd natuurlijk.

Tasjes kopen iemand? 8)
Elk zijn goesting zeg ik maar. De ene vindt het niks, de andere geweldig.

Feit is dat het zonde is om die mooie tassen hier ongebruikt te laten liggen stof vergaren gedurende 5 jaar.

Iemand lichte, sterke Ortlieb tassen?

T
Alle tassen zijn verkocht

T