Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot - Forum Wereldfietser

Reisgenoot

Hallo,
Ik ben op zoek naar een reisgenoot ( m / v ) om samen naar Santiago de Compostela te fietsen. Heb gedacht aan april/mei 2017, maar dat mag ook een andere datum zijn.
Ik heb zelf een fiets met ondersteuning. Ben 65 jaar en erg fit.
Met vriendelijke groet
Hallo Gerard,

Lees net eigenlijk toevallig je oproep voor Santiago voor april/mei 2017.
Eigenlijk wil ik dit ook al langer maar niet alleen.
Heb je al iemand gevonden? Geldt je oproep nog steeds? Het voorjaar lijkt mij ook de beste periode ivm hitte later in het jaar.
Ik ben vorig jaar met een fietsvriend die ik toen had van Nederland naar Barcelona gefietst met tentjes mee en dat vond ik erg leuk. Ik ben ongeveer jouw leeftijd en erg sportief en ik woon in Utrecht dus niet zo ver weg. Misschien kunnen we een keer een fietsritje afspreken? Ik heb een trackingfiets zonder ondersteuning, maar ik fiets ook wel eens met iemand die wel ondersteuning heeft en daar heb ik geen probleem mee. Hoop van je te horen.

Groet, Hilde
Hallo gerard, ik lees dat je in 2017 naar santiago wil fietsen. Ik ga ook maar in juni en juli. Ik woon 25 km van utrecht. Afgelopen zondag nog de eemland route gefietst. De week ervoor naar Haarlem geweest, bij het klooster waar het jacobs embleem nog aan de gevel zit, en tevens het startpunt is voor de pelgrims route. Ik heb al wat ervaring met lange afstanden fietsen. O.a. Calais naar den helder en Luxemburg naar huizen. Ook diverse meerdaagse tochten door Nederland gemaakt. Ik ga met een sportfiets van koga op pad, met tentje en slaapzak mee. Heb enige technische ervaring door o.a. Mijn werk . Ik heb Hilde dix ook al ge maild. Mijn fietstocht is tevens een sponsor tocht voor de. Nederlandse Hartstichting. Maar deze pelgrimstocht stond voor mij al lang op mijn lijstje om een keer te doen. Het lijkt mij leuk om deze reis met meerdere personen te doen. Ik ben zelf ook voor een deel beperkt met name rugwervel + nekwervel. Hierdoor wel goed in staat om te fietsen. Mijn ervaring is om zo ligt mogelijk materiaal mee te nemen. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. En wacht op een spoedige reactie.
Sorry Gerard, ik ben vergeten mijn te vermelden. Ik heet Gerard TUrksema en ben woonachtig en werkzaam in de gemeente HUizen N-H. Ik Hilde mijn E mail adres ook al gegeven, dit is gtchallenge@gmail.com misschien kunnen we met zijn drieën een keer afspreken lijkt me als eerste kennismaking heel leuk. Ik hoop snel van je te horen.

Groetjes Gerard