Ik heb een vraag in verband met de buizenset van colombus life. Niet zo simpel om hier informatie over te vinden op het internet maar wat ik vond beschreef het als lichtgewicht en zeer dun staal. Wat ik min of meer kan concluderen uit wat ik vind is dat de life buizenset meer bedoeld is voor bv. competitie waarbij gewicht een rol speelt en dat de zona buizenset meer bedoeld is voor touring en bepakt fietsen.
De fiets zal moeten dienen als werkpaard met volle bepakking voor een wereldreis en dus is mijn vraag of iemand iets meer weet over deze specifieke buizenset en of dit geschikt is voor wat ik wens te doen met de fiets? Of maak ik me gewoon te veel zorgen over het gebruikte framemateriaal en maakt het niet zoveel uit.
Bedankt voor jullie reacties.
De fiets zal moeten dienen als werkpaard met volle bepakking voor een wereldreis en dus is mijn vraag of iemand iets meer weet over deze specifieke buizenset en of dit geschikt is voor wat ik wens te doen met de fiets? Of maak ik me gewoon te veel zorgen over het gebruikte framemateriaal en maakt het niet zoveel uit.
Bedankt voor jullie reacties.