Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Heuptas Deuter - Forum Wereldfietser

Heuptas Deuter

Heeft iemand ervaring met de outdoor artikelen van het Duitse Deuter? Tot vandaag had ik nog nooit eerder van het merk gehoord. Ik heb een heuptas in mijn handen gehad van dit merk. Het ziet er netjes uit allemaal en het is redelijk betaalbaar.

Graag hoor ik ervaringen/bevindingen over dit merk.

http://www.deuter.com

Met vriendelijke groeten en dank,

R. Pedersen
HISTORIE: Tot een paar jaar geleden niet bekend bij het grote publiek, tot ze de suffe kleurtjes van de rugzakken vervingen voor wat interessantere kleuren. Ze maken ook andere producten dan tassen, maar deze worden over het algemeen niet echt gevoerd door de outdoor-speciaalzaken. D? grote doorbraak kwam eigenlijk met een paar testjes door outdoor-tijdschriften waarin hun gaaspand-rugzakken als beste er uitkwamen. Het meest verkocht zijn dan ook hun dagrugzakken en fietsrugzakken van zo'n 8-35 liter.

KWALITEIT: De gespen zijn van National Molding, de ritsen van YKK. De materialen zijn goed gekozen. De constructie is gewoon goed. Geen Kl?tterm?sen-tassen, ook geen Lidl-tassen. De slaapzakken van hun zijn echter echt low-budget. De tassen zijn dit dus duidelijk niet als je kijkt naar kwaliteit. Goede kwaliteit, betaalbaar, en voor de meeste mensen geldt: het oog wil ook wat. Voor veel van die mensen zijn Deuter-rugzakjes/tassen aantrekkelijke aankopen.