Ik heb een vraagje mbt de RVS King cage houder. Heb hem zojuist op de onderste schuine buis gemonteerd (onderkant van de buis) om de MSR brandstoffles in te doen. Nu heb ik net gekeken hoe dat zit maar vind hem vrij los erin zitten. Vermoed dat dat komt door de buiging in het achterste gedeelte van de houder. Nu vroeg/ vraag ik me af als ik het achterste gedeelte in de bankschroef zet en deze voorzichtig aandraai - waardoor de buiging minder wordt - of ik de houder dan niet sloop. Iemand suggesties hoe dit het beste aan te pakken.
Hallo Inge,
deze King Cage bidonhouders zitten ook op mijn m-gineering en ook bij mij zitten flessen in de onderste bidonhouder niet helemaal strak. De Trangia brandstoffles die ik vorig jaar bij me had heb ik daarom met een klittenbandje vastgezet.
Overigens lijkt bijbuigen van de bidonhouder niet echt een probleem te zijn. Kijk maar naar de manier waarop ze worden gemaakt.
https://www.youtube.com/watch?v=cc5wo0a3yxs
Deze link komt van de site van Marten. Niet schrikken van de takkeherrie (of de volumeknop heel laag zetten).
groet,
Jan