Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Etrex Touch 35 kaarten - Forum Wereldfietser

Etrex Touch 35 kaarten

Beste mensen,

van een niet-lid kreeg ik deze vraag: op haar Etrex Touch 35 staan op het interne geheugen de meegeleverde Topo Active kaarten van Oost- en Westeuropa.
Ze wil weten of het verstandig is om de OFM op de GPS te installeren; bovendien wil vraagt zij of de Topo Active kaarten net zo goed zijn als die van de OFM.

Mijn kennis omtrent dit apparaat en kaarten schiet te kort. :oops:

Ger64
Zowel de Topo Active als de OFM zijn gebaseerd op OSM. Op de TopoActive kaarten is het onderscheid tussen fiets- en wandelpaden nauwelijks te zien. De kaarten hebben verder geen hoogtelijnen, geen fietsroutes noch fietsknooppunten.

De OFM heeft daarentegen geen schaduwrelief (maar die zit standaard in de basiskaart), loopt soms vast, routeert vast minder ver en vergt de nodige inspanningen om goed in te stellen, zie tips & tricks. Maar aangezien het een gratis kaart is zou ik iig ook de Beneluxkaart erop zetten, kan ze beide kaarten vergelijken.
Dank je.
Ik heb je opmerkingen doorgestuurd en ze besluit de Topo Active kaarten te blijven gebruiken.

Kan gesloten worden.

Ger64