Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zoekt je vervoer naar Florence om terug te kunnen fietsen? - Forum Wereldfietser

zoekt je vervoer naar Florence om terug te kunnen fietsen?

Wil je deze zomer onze auto in Florence zetten om zelf terug te fietsen dan zoeken wij u. Er kunnen drie fietsen en personen extra mee met de auto.

Wat is precies het idee:
• Dinsdag 20 of woensdag 21 juli gezamenlijk vertrek naar Basel om daar 2 personen af te zetten
• Vanaf Basel is de auto tot uw beschikking om zelf verder te rijden naar Florence. Daar zet u de auto neer en fietst heerlijk terug.

Om verzekeringstechnisch alles goed geregeld te hebben sluiten we een huurovereenkomst bij mywheels. De kosten? Het gaat echt om een win-win situatie, dus in overleg.
Halllo nummer,

Ik heb wel interesse maar ben 1 persoon met randonneurfiets, bezit een B-rijbewijs

en heb rijervaring in Europa,alhoewel niet op het traject Basel-Florence.

Mocht ik voor een onderdeel kunnen zijn voor de win-win situatie ,dan hoor ik dat graag.
Wellicht dat er anderen bij komen,

groet,Roald
Ik vind het wel een superslim idee! Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Ben wel geïnteresseerd maar was van plan om minstens een week eerder te vertrekken. Weet niet of eerder vertrek tot de mogelijkheden behoort? Ben in bezit van B rijbewijs.
Roald, bedankt voor je bericht, ik neem binnenkort contact met je op.

lv 23, Wij zijn gebonden aan de data zoals vermeld in mijn eerste bericht. Eerder vertrekken is dus helaas geen optie. van harte welkom op onze data.
helaas heeft Roald zich terug getrokken. Er is dus nog de mogelijkheid om mee te rijden naar Florence, zie het eerste bericht.