Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 12 juni 2016 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 12 juni 2016

Hallo fietsers,

Aanstaande zondag is er weer Rondje Groningen, start om 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks voor het station van Groningen en dan een rondje van zo'n 75 km. Wie fietst er mee? De voorspellingen zeggen dat zondag een overgangsdag wordt van zon naar wat natter weer, hopelijk komt dat natte pas in de loop van de middag...

Groet, Petra.
oeh, leuk! Maar ben nog geen lid :oops:
Lid zijn is geen vereiste voor deelname, op tijd bij het Peerd zijn wel :lol: . With the extensive use of hand signals even foreign visitors can easily join the Groningen Tour!

Zelf hoop ik ditmaal mee te kunnen fietsen op m'n oldtimer Koga WorldTraveller uit 1994.
groet, Jan
Dan hoop ik ook van de partij te zijn. Hebben we een GPX'je?
Ik ben zondag aanwezig Petra. Heb je al een rondje in gedachten?
Is het anders een idee het rondje zo samen te stellen dat we René ergens treffen tijdens de koffie. Op eigen tempo kan hij zo rond 20 km van Groningen komen. Dus dat wij met grote ronde bij de koffie komen na zo'n 30 km?
Groetjes. Geke
ik ben er ook bij!
groetjes, Rikie
Hallo, ik fiets helaas niet mee. Ik ga een lag weekend op pad met de jongere club:)
Hoi Geke,
Lijkt me prima idee om de tocht zo in te richten dat we René ergens onderweg tegenkomen. Ik had nog geen rondje in gedachten dus verzin een list :lol:
En sorry CoolRX (heb je ook een voornaam?), maar je bijlage kan ik niet lezen.
Ik hoop dat ik er zondag bij ben, ben vandaag gigaverkouden geworden.
Groet, Petra.
Ik bedenk wel een rondje Petra. Beterschap en ik hoop dat je er zondag bij bent.
Geke
Het lijkt mij ook leuk om een keer met jullie mee te fietsen. Ik ben geen lid, maar lees in de reacties dat dat geen probleem is. Graag voeg ik me om tien uur morgenochtend bij jullie! Groeten, Karin
Gezellig Karin. Nieuwe mensen zijn altijd welkom.
Geke
En het was heel gezellig!
Dank jullie wel.

Ee1ke