Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 11-12 jun: Fietsen Rond de Wereld in Nederland - etappe 1 - Forum Wereldfietser

11-12 jun: Fietsen Rond de Wereld in Nederland - etappe 1

Geïnspireerd door de geweldige en gelijknamige boeken van Flip van Doorn ben ik van plan in een nog onbekend aantal weekenden alle etappes van het boek te fietsen.

De eerste etappe heb ik gepland op 11 en 12 juni (150km in totaal, 75 per dag dus). Zaterdagavond kamperen nabij Amersfoort.

Hij begint bij Hotel de Wereld in Wageningen en eindigt bij cafe De Tafelberg in Blaricum.

Onderweg komen we de volgende interessante dingen tegen (een greep):

Kaapse Bossen (Doorn)
Hyde Park (Doorn)
De Krim (Driebergen)
Pyramide van Austerlitz (Austerlitz, NL)
Eerste Wereldoorlog monument van België (Amersfoort)
Groene Kathedraal (a la Notre-Dame, Almere-Hout)
Tafelberg (Blaricum)

Kaartje:
Afbeelding

Wie gaat er mee? :D

ps: ik organiseer dit ook op meetup.com, een plek voor clubjes om bij elkaar te komen over van alles en nog wat. Daar komen ook wat mensen van mee, sommigen wellicht niet zulke snelle doortrappers. Maar wel avonturiers.
Hi CDJ,

Ik heb wel interesse maar kan het niet meer terugvinden op meetup.com

heb je enige navigatie aanwijzingen om het terug te vinden?

groet,

Roald
Hoi Roald,

Je kan de activiteit op meetup.com hier vinden:
http://www.meetup.com/NL-Adventurers/events/230618066/

Moet je misschien wel eerst lid worden van de NL-Adventurers groep maar dat is zo gepiept.
Ben erg benieuwd hoe de etappe gegaan is. De moeite waard? Ik zit toevallig ook in de boekjes te bladeren.
Max2015 schreef:Ben erg benieuwd hoe de etappe gegaan is. De moeite waard? Ik zit toevallig ook in de boekjes te bladeren.
Ja, het is erg bevallen! De twee volgende etappes staan ook al in de planning. 25/26 juni en 2/3 juli. Zie dit forum voor de info.