Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle 5 juni. - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle 5 juni.

Tijd voor een volgend rondje.
Die van mei was een mooie tocht met nieuwe leden, oudleden, aspirant leden en ' gewone ' leden.....Bijzondere fietsen: een roeifiets en een klassieke racefiets.
Geen zeearend maar wel een kiekendief. En aan het eind toch nog appeltaart.
Wie neemt het heft in handen voor een mooie tocht?
Ik ben zelf helaas verhinderd en sluit graag de volgende ronde weer aan.
Groet, Anja
Ik heb nog wel een rondje Elburg op de plank liggen. Minder polder, meer klimmen.
Voor het eerst sinds rondje Zwolle is gestart kan ik niet mee. Een rondje Elburg in dit seizoen zal vast erg mooi zijn.
Fijn dat jij deze keer het rondje wilt voorbereiden. De afgelopen maanden startten we steeds om 10.00 uur aan de achterkant van het station.
Alvast veel plezier, ik hoop er in juli weer bij te zijn.

Erik
Ik heb een route naar Elburg via 't Harde en dan weer terug naar Zwolle via een meer noordelijke route. Grotendeels via knooppunten maar zo af en toe een stukje afsnijden om de afstand onder de 70km te houden.

Start achterzijde station, knp 17,18, pont Zwolle-Hattem, 59, 58, 60, 56, 84, 89, 88, 87, 96, 30, 't Harde, Hooge Enk, Elburg. 39km

Elburg, 3, 4, 5, 7, 50, 51, 78, ri. 57, langs spoor en over brug terug naar station. 27km

Totaal 66km, vertrek 10 uur, achterzijde station.
incl. De knobbel???
dijken63 schreef:incl. De knobbel???
Moest het even opzoeken maar ja, is inbegrepen. Rij en fiets er regelmatig over maar wist niet dat er ook een naam was voor dit hobbeltje. 60 meter 'hoog' en vanaf het oosten een aanloop van 10 km. Valt dus wel mee met het stijgingspercentage.
Ik ben er, na er een aantal gemist te hebben, weer bij a.s. zondag. Tot dan. Frans
Zondag overdag is het zonnig, warm en blijft het droog, alleen in het zuiden van Limburg kan in de middag nog een onweersbui voorkomen. De temperatuur komt op veel plaatsen uit op 26 graden, langs de kust kan de wind in de middag van zee gaan waaien zodat het daar enkele graden afkoelt. Verder staat er een zwakke tot matige noordoostelijke wind. (Bron: KNMI)

Geweldig fietsweer dus. Misschien een beetje warm maar gelukkig rijden we een groot deel van de tijd door het bos.

Ik heb nog niet besloten met welke fiets ik ga rijden. Vanavond leg ik de laatste hand aan de opbouw van de tandem. Ik zou deze dan ook graag meenemen maar momenteel zit mijn stoker in Afrika. Mocht er dus iemand zijn die bijvoorbeeld met de trein komt en niet per se zijn of haar eigen fiets wil meenemen dan is er nog een zadel vrij.

Tot morgen,
Frank
We steken de IJssel over per pont, dit kost een euro pp. Een beetje kleingeld meenemen is dus handig. Vergeet ook niet om voldoende water mee te nemen. Het lijkt erop dat het weer behoorlijk warm en zonnig gaat worden.

Tot morgen
cornelese schreef:We steken de IJssel over per pont, dit kost een euro pp. Een beetje kleingeld meenemen is dus handig. Vergeet ook niet om voldoende water mee te nemen. Het lijkt erop dat het weer behoorlijk warm en zonnig gaat worden.

Tot morgen
je zult de route een klein beetje moeten aanpassen http://www.destentor.nl/regio/zwolle/ve ... -1.6078830
Ligger schreef: je zult de route een klein beetje moeten aanpassen http://www.destentor.nl/regio/zwolle/ve ... -1.6078830
Tja, het schijnt zo her en der wat geregend te hebben de afgelopen dagen. Hier in Dronten slechts een paar druppels gehad. Dan gaan we maar via de spoorbrug naar Hattem. Wordt de route maar 500 meter langer van.