Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje / Nederland - Forum Wereldfietser

fietsmaatje / Nederland

Beste fietsers,

Na een lange tijd, heb ik me weer bedacht dat ik ook lid van dit forum ben.
Ja, dat klinkt misschien een beetje raar? Ik zal het even uitleggen, afgelopen jaar zat ik in een drukke periode namelijk: mijn afstudeerperiode. Nu ik bijna klaar ben en werkzoekende ben, vind ik het een geschikte periode om me weer te gaan verdiepen in fietsvakanties, weekendjes of dagjes.

Laat ik eerst even beginnen over mezelf, als kind fietste ik al graag. Het begon eigenlijk allemaal samen met mijn broer, we konden zo rond dwalen door Brabant en Limburg, 6 á 8 uur. Tegenwoordig fiets ik ook samen met een goede vriendin van mij, maar helaas wil ze altijd maar een kort tripje maken. Dit betekent ook zonder overnachting.. jammer, voor mij, maar misschien leer ik wel andere van jullie in de toekomst kennen? Die dit wel erg leuk lijkt!

Ik ben een dame van afgelopen maand, 20 jaar geworden. Vaak zie ik wat oudere tegen komen op dit forum, maar wie weet zijn er ook wat jongere mensen? Vaak zeggen ze ook leeftijd maakt niet uit en dit kan ook zeker kloppen. Maar, misschien is het toch fijn tussen de 20 en 30 jaar te blijven? Bekijk het dus niet zo nauw, ik sta voor alle mogelijkheden open.

Zo sta ik ook open voor fietsvakanties, ik heb zelf een Sparta, met versnellingen. Na mijn idee is dit niet de snelste fiets, maar voor een fietsvakantie, voor Duitsland, België en Frankrijk is dit denk ik wel geschikt. Ik zou het zonde vinden om meteen een nieuwe fiets te kopen. Ik kan nog zoveel meer vertellen, maar misschien word het dan wel een beetje te lang... Nou, goed als je in Nederland woont, misschien wel in Brabant en het leuk vind om dagjes te fietsen, misschien een weekendje of een korte fietsvakantie, met een beginner? Laat het me weten, ik ben benieuwd!
Hallo Lynn,

Als eerste nog gefeliciteerd met je verjaardag en met je afstuderen.

Er is een facebookgroep voor jonge wereldfietsers tussen de 18-35 jaar. Deze groep is opgericht om de jonge fietsers met elkaar in contact te laten komen. Zo is er het weekend van 11 juni ook een jongerenweekend, niet te verwarren met het EO jongerenweekend :P . Misschien is dat wat voor je?

Zoek ons op WF 18-35 en je vind ons wel.

Groet,

Paul Langenburg
Is alweer een tijdje geleden, ik dacht het is misschien gewoon handig om hieronder nog een vraag te stellen, in plaats van weer een nieuw topic aan te maken.
Voordat ik de vraag ga stellen, zou ik het een en ander uitleggen. Dit topic was ik begonnen omdat ik graag wilde fietsen met een fietsmaatje. Nog steeds hoor! Hier is iets tussen gekomen, sowiezo mijn eigen vakantie, dat ik die niet optimaal kon inplannen, in verband met vakantiewerk. Daarnaast ga ik nu drie weken naar Suriname, gewoon familie bezoeken. Heerlijk en gezellig, kijk er erg na uit! Dus ik zat wat te surfen op het internet, zag ik er staan fietsen in suriname. WHATTT, ik ben er dus al vaker geweest en het is niet echt een fietsland. Vroeg me af of jullie dit ooit in Suriname hadden gedaan en zo ja, hoe beviel dit? Ben benieuwd!!