Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ach, is lachen met een advertentie omdat er een bijzondere onwetendheid uit spreekt 'iemand te kakken zetten'? Voor hetzelfde geld kan die verkoper er zelf ook met lachen. Als er enkel met iets mag gelachen worden als er 100% zekerheid is dan niemand zich aangevallen zal voelen, dan kan er eenvoudigweg met niets meer gelachen worden.moderator schreef:In plaats van iemand zo te kakken te zetten, zou je hem ook kunnen helpen.
Zoek de verschillen:moderator schreef:We hebben geen idee van de omstandigheden, laat staan iemand ergens van beschuldigen.
Precies. Geld. En de verkoper waarschijnlijk ook denken: hebben ze niets beters te doen dan het ongevraagd afkraken van fietsmateriaal, op een forum dat toch bedoeld lijkt voor het inspireren van mensen om op fietsvakantie te gaan?Revanho schreef:Voor hetzelfde geldt kan die verkoper er zelf ook met lachen.
De verkoper had hier waarschijnlijk niet eens iets van geweten als 'Wit' het niet nodig had gevonden om de verkoper op dit onderwerp te wijzen.willem.m schreef: Precies. Geld. En de verkoper waarschijnlijk ook denken: hebben ze niets beters te doen dan het ongevraagd afkraken van fietsmateriaal, op een forum dat toch bedoeld lijkt voor het inspireren van mensen om op fietsvakantie te gaan?
Renaat, je getuigt wederom van erg weinig inlevingsvermogen.Revanho schreef:Ach, is lachen met een advertentie omdat er een bijzondere onwetendheid uit spreekt 'iemand te kakken zetten'? Voor hetzelfde geld kan die verkoper er zelf ook met lachen. Als er enkel met iets mag gelachen worden als er 100% zekerheid is dan niemand zich aangevallen zal voelen, dan kan er eenvoudigweg met niets meer gelachen worden.moderator schreef:In plaats van iemand zo te kakken te zetten, zou je hem ook kunnen helpen.
Beste meneer of mevrouw anoniem. Je moet het bewust geen rekening houden met elke mogelijk overgevoeligheid niet verwarren met gebrek aan inlevingsvermogen.moderator schreef: Renaat, je getuigt wederom van erg weinig inlevingsvermogen.
Dat mag je vinden. Ik vind dat dus niet.moderator schreef: Ja, dit vind ik 'te kakken zetten'.
Blaas de zaak toch niet zo op. Weet jij hoe de verkoper zich hier bij voelt? Denk je werkelijk dat iedereen zich met de reactie van Leon aangevallen zou voelen?moderator schreef: En het goedpraten met 'misschien kan de verkoper er ook wel met lachen' vind ik echt te min voor woorden.
Ik vind dat deze jongen niet zo met gehandicapten mag lachen: https://www.youtube.com/watch?v=taTSxDVEHRMmoderator schreef: En nee, het gaat hier niet om het afkraken van fietsmateriaal, maar om het afkraken van mensen omdat ze (om wat voor reden dan ook) onwetend zijn.
Ik vind dat we zo niet met elkaar om moeten gaan.
Wit heeft de koper gewaarschuwd dat het bedrag van de fiets waarschijnlijk te laag is. Omdat Wit kletsen over iemand met een negatieve toon en leedvermaak achter iemands rug als niet respectvol gedrag en beschadigend ervaart. Zowel voor de persoon in kwestie als voor het imago van deze vereniging. Misschien moet dit draadje gewoon op slot?Revanho schreef:De verkoper had hier waarschijnlijk niet eens iets van geweten als 'Wit' het niet nodig had gevonden om de verkoper op dit onderwerp te wijzen.willem.m schreef: Precies. Geld. En de verkoper waarschijnlijk ook denken: hebben ze niets beters te doen dan het ongevraagd afkraken van fietsmateriaal, op een forum dat toch bedoeld lijkt voor het inspireren van mensen om op fietsvakantie te gaan?
Overigens is er helemaal geen sprake geweest van het afkraken van fietsmateriaal.
Renaat