Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwitserland vertrek eerste of tweede weekend augustus - Forum Wereldfietser

Rondje Zwitserland vertrek eerste of tweede weekend augustus

Wie heeft er zin om aan te haken? Vertrek vanuit Basel, route Luc Oteman, 1000km en behoorlijk wat klimwerk. Niet dat klimmen mijn hobby is maar wil heel graag x Zwitserland fietsen en het gewoon proberen. Verder kamperen en bij echt slecht weer uitwijken naar iets met een dak boven je hoofd. Zelf koken en x ergens hapje eten ook prima. Terrasje onderweg voorwaarde :D.

Dagafstanden sterk afhankelijk van zwaarte van de etappe. Bij vlakke stukken rond de 90/100 en bij klimmen mss maar 50. Wanneer nodig x rustdagje. Ik trek er 4 weken voor uit en wil wanneer het weer en de dagafstanden vlot gaan graag vanuit Basel terugfietsen via route Benjaminse. Echter dat ligt nog niet vast en wil ik nog niet vastleggen. De heenreis gaat met de trein.

Het heeft mijn voorkeur om met een klein groepje van 3 max 4 personen te gaan. Vorig jaar alleen op pad geweest en dat beviel prima maar dit jaar wil ik toch kijken of t lukt een groepje te formeren. Kortom mocht er iemand interesse hebben, laat wat van je horen en dan spreken we wat af. Kijken of de interesses en ideëen beetje overeen komen.

Tot slot. Ik ben een vrouw van 43 en woon in het midden van het land. Ik zou het leuk vinden wanneer reisgenootjes enigszins dezelfde leeftijd hebben maar uiteindelijk is een gezamelijk goed gevoel bij het aangaan van dit avontuur het belangrijkst natuurlijk.

Ik ben geen klimmer maar denk altijd aan de mooie afdaling als beloning voor na het harde werken.
Hi Mareille,

Ik,Roald(47) heb wel interesse om een rondje Zwitserland te rijden zoals je hebt beschreven.

De periode van augustus zou mij goed uitkomen ivm de voorbereiding etc.

IK woon in Amsterdam en fiets vaak rondjes rond de verschillende plaatsen met de

wereldfietsers.

Indien je wat meer info wilt kun je me bereiken met een pb of roaldhaan@gmail.com
Dag Roald,

Ik heb je een Pb gestuurd.

Groet,
Mareille