Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets gezelschap gezocht! Juni tot Midden Juli. - Forum Wereldfietser

Fiets gezelschap gezocht! Juni tot Midden Juli.

Beste Fietsers of andere interesseerden,

Vanaf 27 Mei ongeveer, tot Midden Juli of iets in die richting wilde ik gaan fietsen.
In eerste instantie, ga ik er van uit dat ik alleen op pad ga. Toch probeer ik het maar, wellicht is of zijn er andere fietsers die mee willen.

Mijn plan is, om ieder geval te gaan fietsen deze 4 tot 6 weken. Voor mij is Scandinavie geen optie, dit omdat ik niet erg rijk ben en het voedsel gewoon erg duur is. Ik zat te denken om richting het zuiden te fietsen, Frankrijk/Pyreneeen/Spanje. Maar vind een andere route, Alpen/Italie of Polen/Tjechie/Letland/Estonia of Donau/Kroatie/Slovenie of iets in die richting ook prima. Zolang er mooie natuur is, af en toe een gezellig stadje aanwezig is waar men
misschien in een lokaal kroegje wat drinken kan. Hotels/Bed en Breakfast zijn voor mij uitgesloten, kamperen op camping of wild zijn voor mij de enigste overnachtingsopties. Natuurlijk, bij hoge uitzondering wil ik ook wel in een hotel.

Ik ben 25 jaar oud, ga, toch eindelijk ook maar studeren in Nijmegen aankomend schooljaar, hou van muziek, geschiedenis, politiek, leven, natuur, literatuur, film, euforie, reizen, mensen, dieren, fietsen, probeer altijd maar weer wat te leren en beleven.

Ik hoop dat het alles niet wat kort door de bocht is, maar
mocht er iemand geinteresseerd zijn hoor ik het graag. Dan is er daarna geloof ik genoeg tijd elkaar nader te leren kennen.

Helaas kan ik, mits je in de buurt van Dresden bent, niet eerder afspreken dan 24-25 mei. Ben namelijk aan het werk tot dan, dus tot dan ook niet in Nederland. Maar we kunnen ook graag skypen of iets dergelijks.

Hoor graag van jullie!

Vriendelijke Groet,

Jeroen Peerik
Hoi Jeroen,

Heb je een persoonlijk bericht gestuurd!

Groet,
Vera
Beste Jeroen,

Vanaf maandag 5 juni ben ik vrij om te fietsen tot eind juni. 29 jaar en eindelijk klaar met studeren. Waarheen maakt me niet zo veel uit: Oost-Europa, bergen, Bretagne... Vaak reis ik alleen, maar avonturen beleven met anderen is toch mooier! We delen een armoedig leven, waardoor ik op reis akelig goedkoop eet en eigenlijk nooit gebruik maak van een betaalde slaapplek (als je ergens mag zijn mag je er ook slapen is mijn overtuiging :)). Ben je nog op zoek naar reisgenoten? Ik probeerde je een pb te sturen, maar ik vermoed dat ik niet weet hoe dat werkt...

Groet,

Eelke (om verwarring te voorkomen waartoe mijn naam nogal eens aanleiding geeft: man)