Zo : Hallo roomijsje !
Wederom een reactie van mij .. ik volg ondertussen ook je blog , dat is zeker interessant !
Je maakt nog steeds erg goede kilometers , de foto's zijn de moeite waard , en daarnaast je belevenissen in geschrift !
Ik had je al gewaarschuwd voor lastige paden en ook die heb je dus al bereden en overwonnen , hoewel : las dat je nu met blijvende schade zit , na een dubbele smak !
Hopelijk kun je de boel nog aardig in elkaar draaien vandaag / morgen , je hebt in elk geval de kennis ervoor in huis ?
Met de paden zal het over een of twee dagen wel afgelopen zijn . Zodra je bij de kust bent wordt het toch een andere omgeving . Uiteindelijk zou ik niet bang zijn voor het aangekondigde klimmen want daar heb je ook al wat van achter de kiezen en hoewel zeer steil mogelijk is duren die hellingen niet al te lang , naar mijn mening ( gebaseerd op een beperkt geheugen ) : )
Ik heb nooit zo'n verslag geschreven , daarom des te meer respect voor jou en ik geloof dat het wel goed gaat komen ( zolang smurf het blijft doen ! ) . Bijkomend werk je daarnaast dan wel weer ( en : ook nog ) met een strakker schema dan ik ... wat mij nog even bij het volgende brengt maar waarvan je waarschijnlijk al wel hebt vernomen ? : De trein terug moet gereserveerd worden en kost meer naar mate de datum dichterbij komt ... ticket kan op elk station worden gekocht ...
SUCCES . CHRIS .