Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Carradice Nelson Longflap/Brooks Team Professional - Forum Wereldfietser

Te koop: Carradice Nelson Longflap/Brooks Team Professional

Te koop:Carradice Nelson Longflap + dragertje "Bagman Support - Expedition (original)"
Kleur: Zwart
Gebruikt, maar met liefde, beetje vet kunnen de riempjes wel weer gebruiken
Waar: Broek op Langedijk
Prijs: 40 euro
Je kunt contact opnemen via een PB

Afbeelding

Afbeelding

Te koop:Brooks Team Professional, stalen rails, koperen klinknagels
Kleur: Zwart
Gebruikt, paar duizend km, ziet er nog goed uit, kan een beetje vet hebben. Klinknagels hebben gebruikssporen. "WYSIWYG" inclusief spansleuteltje
Waar: Broek op Langedijk
Prijs: 40 euro
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Heb interesse in Brooks zadel; vraag me alleen af waar 'wysiwyg' voor staat, vindt dat niet terug bij Brooks.
Ook vraag ik mij af op wat voor fiets dit zadel gebruikt is en gewicht van de gebruiker. En het jaar van aankoop.
Vriendelijke groet,
Rickie
rickie schreef:Heb interesse in Brooks zadel; vraag me alleen af waar 'wysiwyg' voor staat, vindt dat niet terug bij Brooks.
Ook vraag ik mij af op wat voor fiets dit zadel gebruikt is en gewicht van de gebruiker.
Vriendelijke groet,
Rickie
What You See Is What You Get, dus wat je ziet is wat je krijgt
De gebruiker is een lichtgewicht!
Ik heb interesse in de Bagman support, pb verzonden.
Bert noemt me een lichtgewicht, geen idee of dat klopt. :?
Sinds ik de Brooks team Pro kocht zo'n drie jaartjes terug kocht heb ik in ieder nooit meer dan 65 kg. gewogen. Zoals aangegeven zadel is niet meer dan een paar duizend km. gebruikt.

@detrage excuses voor mijn late reactie, ik had je PB. wel gelezen. Als de Bagman overblijft neem ik zeker contact met je op. Liever verkoop ik ze samen.
Oke dat kan ik wel begrijpen. Ik blijf hoopvol afwachten dan maar :wink:.
Met dank voor de antwoorden, ik hou mijn interesse voor zadel nog in beraad. :wink:
Gr. Rickie
Carradice + Bagman is ondertussen gereserveerd!
En ach, het is bijna weekend, iemand een leuk bod voor de Brooks?