Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 14 februari - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 14 februari

Aanstaande zondag 10 uur bij het Peerd het tweede rondje van 2016.
De weersvoorspellingen zijn nogal wisselvallig.
Met een beetje geluk houden we het volgens buienradar (bijna) droog, wordt het nog een beetje winters, voor de liefhebbers, en valt de wind mee, wat ook uniek is deze winter.
Kortom ideale omstandigheden voor een februarirondje, misschien wel de laatste kans op een beetje winter-fiets-gevoel.
Wie gaat er mee?
Op ons kun je rekenen. Tot zondag.
Hoi,
Hmm, 'mijn' buienradar zegt wat anders. Ik wacht nog even de voorspellingen af...
Groet, Petra.
Een beetje natte sneeuw kun je toch wel hebben Petra!
Je hebt die voetwarmers toch niet voor niks aangeschaft.
Wat voor weer het ook is ik fiets voorlopig niet mee, ik heb mijn arm gebroken. Mijn F iets blijft op. Stal Paulus en co
Wat vervelend, gebroken arm.
Hoe heb je (Co?) dat gedaan?
Wij zitten zondagmorgen al om half 8 op de fiets voor de winterelfstedentocht. Nou horen winterse omstandigheden wel bij een Elfstedentocht, maar hopelijk niet teveel wind en regen.
Beterschap Co.
En allemaal tot een volgend Rondje.
groet,
Frenk en Margo
Hoi doorfietsers.
Hopelijk ben ik erbij deze keer.
gr Ben
Indien we enigzins oostwaarts fietsen dan fiets ik een stuk mee.
ik ben me aan het voorbereiden als ware het een Noordpoolexpeditie.
Jos
Om te beginnen, Co of Paulus? beterschap. Lijkt me vooral heel onhandig een gebroken arm.
Frenk en Margot hopelijk voor jullie en ons krijgt niet weeronline gelijk maar buienradar. De laatste is een stuk optimistischer wat betreft wind en regen. Veel plezier.
Jos, welkom in ons midden weer. Je vraag lijkt me een hele goeie reden oostwaarts te fietsen. Misschien kunnen we je wel thuis brengen en een kopje koffie bij je drinken? Cilia
Hoi fietsvrienden,
Co, beterschap! En de rest veel plezier morgen, ik ga (met weer de nodige wintertenen) morgen een dagje genieten in de sauna. Hopelijk tot in maart!
Groet, Petra.