Aangeboden, complete Rohloff ombouw set voor reisfiets of mountain bike.
Ik vind een derailleur versnelling prettiger en heb mijn vakantiefiets daar naar omgebouwd.
1 Rohloff Speedhub 500/14 naaf met 160mm schijf en tandwiel, 32 spaaks, serienummer boven 120.000
Ingespaakt in een DT Swiss EX500 26" velg (niet geschikt voor velgremmen)
Snelspanner
Een kettingspanner die op de plaats van de achterderailleur komt.
Een adapter om de remklauwbevestiging te gebruiken waar de naaf zich tegen afzet. Die kap op de naaf is ook te vervangen voor andere bevestigingen als deze niet past met je frame.
De shifter met kabels en eindstuk dat je makkelijk op en van de naaf schroeft (als je wiel er uit gaat bv.)
Een set Ergon handvatten, het korte stuk handvat rechts en normale handvat links. De rechter is beschadigd door omvallen van de fiets. (niet zichtbaar maar monteert lastiger)
Een FSA crankstel met tandwiel en guard en FSA bottombracket.
Alles is 3500km gebruikt en ziet er nog keurig uit.
Het is natuurlijk mogelijk de naaf om te spaken in een andere 32 spaaks velg als je velgremmen wilt gebruiken en/of 28"/29" rijdt.
Eventueel incl. voorwiel met naafdynamo en dezelfde velg tegen meerprijs.
Vraagprijs € 750
Versturen of ophalen in Lisse
foto's, zie marktplaats
http://link.marktplaats.nl/m1016952647
Ik vind een derailleur versnelling prettiger en heb mijn vakantiefiets daar naar omgebouwd.
1 Rohloff Speedhub 500/14 naaf met 160mm schijf en tandwiel, 32 spaaks, serienummer boven 120.000
Ingespaakt in een DT Swiss EX500 26" velg (niet geschikt voor velgremmen)
Snelspanner
Een kettingspanner die op de plaats van de achterderailleur komt.
Een adapter om de remklauwbevestiging te gebruiken waar de naaf zich tegen afzet. Die kap op de naaf is ook te vervangen voor andere bevestigingen als deze niet past met je frame.
De shifter met kabels en eindstuk dat je makkelijk op en van de naaf schroeft (als je wiel er uit gaat bv.)
Een set Ergon handvatten, het korte stuk handvat rechts en normale handvat links. De rechter is beschadigd door omvallen van de fiets. (niet zichtbaar maar monteert lastiger)
Een FSA crankstel met tandwiel en guard en FSA bottombracket.
Alles is 3500km gebruikt en ziet er nog keurig uit.
Het is natuurlijk mogelijk de naaf om te spaken in een andere 32 spaaks velg als je velgremmen wilt gebruiken en/of 28"/29" rijdt.
Eventueel incl. voorwiel met naafdynamo en dezelfde velg tegen meerprijs.
Vraagprijs € 750
Versturen of ophalen in Lisse
foto's, zie marktplaats
http://link.marktplaats.nl/m1016952647