Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video: fietsen in Spanje - Forum Wereldfietser

Video: fietsen in Spanje

Hee jullie

Ik heb eind september een tochtje gemaakt met de fiets van Murcia naar Cazorla, via de Sierra de Espuna en de Sierra de Maria, in Cazorla heb ik twee dagen langs het GR pad Bosques del Sur gefietst.

Ik heb er een kort filmpje over gemaakt...

Om het te bekijken dien je het paswoord seattle in te vullen.

https://vimeo.com/152888334

Geniet ervan!
Dank voor de inspiratie!
Mooi filmpje! Met plezier bekeken.
Leuk filmpje. Ik geniet helemaal mee, heerlijk

Gr. Marc
Zalig!
Mooi!! Leuk dat je over de Sierra de Espuna bent gegaan. Heb ik ook goede herinnering aan. :D
leuk!
Slaapt schreef:leuk!
Meer dan leuk.
Een film met (deels) echt geluid! Dat is vrij zeldzaam bij fietsfilms. 8)

Ik weet dat het bij anderen kennelijk anders werkt maar bij mij werkt muziek in een film als een saus die er overheen wordt gegoten, soms lekker maar vaak overheersend, zeker al ik de saus niet zelf heb uitgekozen.
Leuk! Mooie route ook zo te zien, doet me verlangen naar die heerlijke zomerse temperaturen. ;)
Leon schreef:
Slaapt schreef:leuk!
Meer dan leuk.
Een film met (deels) echt geluid! Dat is vrij zeldzaam bij fietsfilms. 8)

Ik weet dat het bij anderen kennelijk anders werkt maar bij mij werkt muziek in een film als een saus die er overheen wordt gegoten, soms lekker maar vaak overheersend, zeker al ik de saus niet zelf heb uitgekozen.
+1

Vooral bombastische muziek - alsof een fietstocht langs de Loire dan opeens episch wordt.
:D

leuk dat jullie het leuk vinden, muziek is voor mij zeer belangrijk, dan zit je te zoeken welk liedje nu bij welk beeld past maar soms komt iets ook zo maar aanwaaien en dan voel je dat het klopt,

mil saludos
wien schreef:... zit je te zoeken welk liedje nu bij welk beeld past maar soms komt iets ook zo maar aanwaaien en dan voel je dat het klopt,
Maar wat ik bedoel is dat muziekkeuze, en het volume en mixen ervan, zeer persoonlijk is.
Het ligt er dus maar aan voor welk publiek je de film maakt. Als je je de fikse moeite getroost om het ruwe materiaal in een film om te zetten dan mag ik toch aannemen dat het beoogde publiek meer omvat dan jij alleen?
hee leon,

wat je zegt is waar hoor, ik wil natuurlijk dat andere mensen mijn filmpje zien, maar ik denk dat iedereen wel een beetje het idee heeft over zijn eigen fietsreis dat die werkelijk samenvalt met zichzelf, een filmpje is dus de allerindividueelste uitdrukking van een heerlijk globaal fietsgevoel :-)