Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kan de auto in Toscane terecht - Forum Wereldfietser

Kan de auto in Toscane terecht

Hallo,

We willen op fietsvakantie in Toscane. Om practische redenen willen we er met de auto naar toe met de fietsen achterop. Eens daar aangekomen zoeken we een plaats waar we de auto enkele dagen kunnen achterlaten (eventueel tegen een vergoeding) zodat we daar ter plaatse ongestoord een rondrit kunnen maken.
Hebben jullie tips?

Alvast bedankt
Hallo TVDV,

Je kunt de auto i.o. met Campinghouder van je eerste overnachting best wel, al of niet tegen vergoeding, parkeren.

Voor hotels zal deze mogelijkheid ook wel bestaan.

Wij laten de auto regelmatig ergens staan in Zuid-Europa; eerst vragen we het op de camping, vaak mag de auto dan op de parkeerplaats blijven (voorseizoen); zo niet of alleen tegen hoge betaling dan rijden we naar een dorpje en parkeren daar de auto. Nooit problemen mee.

Ik ben zojuist terug van een fietsverlof met de auto. (Zuid Frankrijk).
Ik heb de wagen steeds achtergelaten op de camping, en vanaf die plaats de fietstochten gemaakt. Geen enkel probleem, en een heel veilig gevoel dat de wagen op een rustige plaats staat.
Hoi,
De wereld en zeker Itali? staat vol met blinkende bolides.
Ik maak me geen zorgen als mijn auto tussen auto's staat die aanzienlijk meer waard zijn. Met mijn auto is dat dan ook niet zo moeilijk :lol:
In een gewone woonstraat tussen de andere auto's heeft voor mij al een paar keer prima gewerkt, zo staat hij immers hier ook al jaren.
Leon

Hoe staat het met mijn fiets????? Kan ik mijn fiets overal veilig achterlaten in Toscane?????-