Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit is 49 mmWim schreef:Dat is heel mooi, haast mooier dan ooit. Welke maat bandjes passen hierop (Koga was heel erg van het smalle banden geloof)? Heeft deze nog 57 mm remmen of is het al 49 mm?
Klopt: zit onbeweeglijk klem en pompt als de beste.Georg schreef:Prachtige smaakvolle fiets. Blijft heel mooi, de klassieke fiets. Hoe rijdt dat nu met bagage?
Nog niet met bagage mee gereden, maar mijn broer heeft met een van de 1ste Koga's uit 1976 de Bike Centennial gefietst.
Een maat 4 Zefal blijft naar mijn ervaring muurvast in een frame >59cm zitten.
Inderdaad. Bij mijn zoektocht zag ik ze langs komen voor 50 to 100 dollar, maar heb er toch nog een voor 22 euro incl. verz.kosten op de kop getikt._Peter_ schreef:Daarnaast ben ik zelf ook nog op zoek naar een periode correcte voor- en achterdrager uit dit tijdperk, nog tips? Nitto of Velo-Orange is prachtig alleen niet echt goedkoop.
Hoe je het ook went of keert: het blijft een oude fiets.wimmo17 schreef:Mooi (opknap)werk! Maar wat is dat grijs-zwarte stukje verfrommeld metaal(?) onderaan je voorspatbord? Valt een beetje uit de toon... Of zie ik iets zeer authentieks over het hoofd???