Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Toetjes waar echt NIET mee te fietsen valt - Forum Wereldfietser

Toetjes waar echt NIET mee te fietsen valt

Op nummer 1: Tiramisu.
Wordt in elke fietstas een compleet zootje.
hehehehe leuk topic, al weet ik direct niks wat erger knoeit dan tirramisu

(naja ijstaart maar das nu niet echt iets wat je uberhaupt mee zou willen nemen)
eigenlijk kan ik met geen enkel toetje (op) meer fietsen...
een vol bord warme prak en dan ook nog bak vanillevla... daar valt wat mij betreft echt niet mee te fietsen :wink:
In mijn rugzak, op een volgeveerde fiets, overleven toetjes de meest heftige afdalingen; zelfs tiramusu :P
@alma: ik zeg bluf :-)
Een fietstocht van een uur in de vrieskou naar het werk.
Daarna zowat 7 uur op de kast bij 25-30°C.

Hiervan krijgen de meeste bananen het moeilijk.
eindgebruiker schreef:@alma: ik zeg bluf :-)
Haagse bluf?
Afbeelding
eigenlijk valt er met geen een toetje te fietsen
als ik weet dat er een in mijn tas zit heeft die meestal geen erg lang leven en de eind streep haalt die nooit :D
Een bakje verse bramen in de stuurtas. Na de vijf kilometer van markt naar camping was de inhoud van de stuurtas, inclusief paspoorten paars gekleurd :o

De douane keek bij de terugtocht wel wat vreemd naar de paspoorten...
alma schreef:In mijn rugzak, op een volgeveerde fiets, overleven toetjes de meest heftige afdalingen; zelfs tiramusu :P
hepter eentje een nieuwe Kennondeel hoor. :D

Brak hier een stuk hardtail af van de week - ik zie de positieve kant ervan want het is een uitgelezen moment om ook de ketting te vervangen.
Nu we het toch over fruit hebben: rijpe aardbeien gaan ook echt niet goed.
Je kunt het ook positief bekijken. Ik heb eens een fietstocht gemaakt met een vriendin die een meloen kocht. Na twee dagen in de warmte & de fietstas was die ronduit perfect.
Fruit blijft lastig. Bananen in op een hobbelweg zodat je ze na twee dagen niet eens meer kunt pellen. Een mandarijntje dat weken later verpulverd onder een een fietstas dobbert. Wilde aardbeitjes die zichzelf tot jam maken. (Ik vergeet wel eens wat ...)
Conclusie: toetjes zijn niet om mee te fietsen, ze zijn om op te eten.
... meteen, voor de deur van de supermarkt :-)
mountainbiken met een multitool en banaan in je zadeltasje. was geen succes...