Additionally, paste this code immediately after the opening tag: website up to date houden tijdens je wereldreis - Forum Wereldfietser

website up to date houden tijdens je wereldreis

Dag mensen,
Ik wil op mijn reis mijn fiets-website bij kunnen houden zonder dat mijn broertje of vader dit vanui het thuisfront doet. Kortom: ik wil dit zelf doen vanuit vage internet cafe´s. Heeft hier iemand ervaring mee? bij welke server kun je zonder daarvoor nodig software (webbuilder) je foto´s van je digi camera uploade? (ik snap dat je software nodig hebt voor de digi camera)

alvast bedankt

janwillem
http://www.dewarande.nl/ligfiets

Ik weet niet wat je allemaal tot je beschikking hebt bij je hosting, maar ik heb een tijdje geleden wat 'gespeeld' met Zience 1.0 en was daar best tevreden over. Het biedt de mogelijkheid via een browser de website te onderhouden (IE 5.x of hoger vereist voor het onderhouden) en je kunt ook foto's uploaden via het ding. Het is geschreven in ASP met een koppeling naar een MS Access database.

Jan Willem,

Leuke site trouwens.
Heb zelf nog altijd geen ligfiets aangekocht, kom eens langs in Thailand dan kan ik hem testen.

Groet,

Wij hebben een homepage bij hetnet. We kunnen gewoon inloggen vanaf elke lokatie en de site bijwerken met de "homepage wizard".
Het effect is misschien niet hightec of spectaculair maar voor ons werkt het wel en het is simpel.
Foto´s scannen wij gewoon in. Ook hier geld weer, het is misschien niet het allermooiste maar het werkt bijna overal.

Succes,

Yeb

Foto´s scannen wij gewoon in. Ook hier geld weer, het is misschien niet het allermooiste maar het werkt bijna overal.
Is dat overal zo goed beschikbaar? Dat wist ik niet eens. Nou kom ik ook zelden in een i-netcafe, maar toch.