Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nederland - Rome - Forum Wereldfietser

Nederland - Rome

Hoi!

Na de camino gefietst te hebben van Nederland naar Santiago de Compostela, heb ik het plan om komende zomer naar Rome te fietsen vanuit Nederland. Nu lijkt het me gezellig om dit samen met iemand/met anderen te doen. Onderweg (wild)kamperen, een dorp bezoeken, op een terras van de zon en een koffie genieten, pauze houden aan de kant van een beek, van het locale leven genieten. Gemiddeld fiets ik fiets zo 80 kilometer per dag.
Heb je zin om mee te doen? Laat het me weten :)! Ik ben 24 jaar oud, ben afgestudeerd als basisschool leerkracht maar nu werkzaam in de antroposofische kinderopvang.

Groeten,
Vera
Hoi Vera,

Noorwegen stond bij mij in de planning voor de zomer 2016. Maar als ik geen maatje kan vinden, lijkt Rome me ook erg gaaf !! 80 km per dag, overal rondkijken, de toerist uithangen. past ook precies bij mij. Low budget met een tentje is het echte gevoel van kamperen :P wat is je planning voor de terug weg ?

Ik ben 24 jaar jonge sportieve man. geniet vooral van natuur en bezig zijn in de buitenlucht.

ik hoor het wel ! groetjes Thijs
Hoi Vera,

Leuk initiatief om zeker als droom te verwezenlijken!

Rome stond bij me op mijn volgend lijstje toevallig voor zomer 2016 per fiets
met volledige fietsbepakking, zoals zomer juni 2015. Drie weken onderweg over de groene weg vanuit (Zuid-Frankrijk) Plaatsje St-Marie de la mer naar Belgie toe :-) Heel mooie route en bewonderenswaardig!!! Met slapen in tentjes op campings (Low budget) Afstanden 70 a 90 km/dag is zeker haalbaar, met af en toe enkele stops om de honger te stillen en te genieten van mooie landschappen

Mocht je interesse hebben om samen deze reis in planning te brengen voor zomer 2016 dan hoor ik je graag..

Groeten

Hans
Hoi Vera,

Ik heb interesse in uw reisvoorstel om mee naar Rome te fietsen.
Ik zelf ben 23 jaar en zit nu in men masterjaar Milieuwetenschappen waardoor ik perfect kan meefietsen vanaf 1 juli tot ongeveer 14 augustus. (Moest ik geen herexamens hebben dan kan ik ook na 14 augustus nog).

Wat achtergrond informatie:

In 2014 heb ik 4000 km gefietst in ongeveer 2 maanden, met een gemiddelde van 75. (Antwerpen-Amsterdam-Groningen-Hamburg-Copenhagen-Berlijn-Praag-Linz-Salzburg-Innsbruck-Luik).

Ik koers vaak als hobby, en ben niet bang van een klim.

Heb een goede trekfiets, zakken en gps.

contact: grootjansnick@hotmail.com

Mvg

Nick Grootjans
Ik ga niet meer naar Rome.

mvg
Nick
Hee Vera,

Al een paar keer heb ik je een berichtje gestuurd maar hij blijft steeds staan in Postvak UIT. Nu vraag ik me dus af of het berichtje is aangekomen... Zo niet en je bent nieuwsgierig; laat het me dan even weten :) Zo wel; voel je niet verplicht direct te antwoorden.

Groetjes Mirjam!