Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Betrouwbare dealer voor tweedehands vakantiefiets? - Forum Wereldfietser

Betrouwbare dealer voor tweedehands vakantiefiets?

Mijn vrouw en ik zijn na een eerste fietsvakantie (op een krakkemikkige tandem :)) verkocht.
We willen daarom twee vakantiefietsen kopen die we de komende jaren kunnen gebruiken.
De bedoeling is om daarmee vooral binnen europa te gaan trekken, waarbij we regelmatig een klim maken.

Ons budget is echter laag (max. € 750 per fiets) en ik ben een beginner als het om fietstechniek gaat.
Daarom zoek ik een betrouwbare en kundige verkoper van tweedehands vakantiefietsen. Bij voorkeur iemand in de buurt van Ede/Arnhem of goed bereikbaar met het OV.
Verder zou het fijn zijn als de dealer enige tijd garantie bied en later ook het onderhoud van de fiets kan doen.

Hebben jullie tips waar ik dan terecht kan?
Niet direct een antwoord op je vraag, maar als je tandem rijden echt leuk vindt, er staat nu toevallig een Cannondale te koop op marktplaats. Kan zo niet uitvoerig beoordelen in wat voor staat hij is, maar op het eerste gezicht lijkt t best interessant:

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr

Met je opgegeven budget heb je ook wat ruimte over om hem wat te pimpen :)

Roef
Misschien Rein Veenendaal?
sjefke schreef:De vraag is toch omgeving Ede/Arnhem?
Sorry, had te snel gelezen.

Renaat
De vraag is toch omgeving Ede/Arnhem?
Misschien Snel in Utrecht eens mailen of bellen met de vraag of hij iets heeft. Is goed met het OV te bereiken.
Bedankt voor de snelle reacties!

Rein Veenendaal en Snel Utrecht zijn dus geschikte opties. Dan ga ik daar eens langs.

@Roef, dat is inderdaad een mooie tandem! Alle kampeerbagage op een tandem of in 1 aanhangertje viel ons alleen wat tegen van de zomer, dus we hebben voorkeur voor 2 losse fietsen.

Als iemand verder nog geschikte winkels weet, houd ik me nog steeds aanbevolen :).