Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquête : Onderzoek naar de behoeften vd meerdaagse fietser - Forum Wereldfietser

Enquête : Onderzoek naar de behoeften vd meerdaagse fietser

Beste fietsers,

Mijn naam is Frits Steiginga, en op dit moment volg ik de opleiding Marketing en Communicatie. Voor deze opleiding loop ik nu stage bij een marketing en communicatie bureau.

Voor mijn stageopdracht doe ik marktonderzoek naar de meerdaagse fietser. Tijdens dit onderzoek, probeer ik de behoeften van de meerdaagse fietser te achterhalen en met deze informatie de website: fietsenovernachten.nl, zo goed mogelijk hierop af te stemmen.

Graag zou ik jullie willen vragen om een korte enquête voor mij in te vullen. Deze enquête duurt ongeveer 2 a 3 minuten.

Link naar de enquête: http://tinyurl.com/p8btren

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Frits Steiginga
Succes Frits.
Ik heb de enquete ingevuld maar vraag me nog steeds af: wat onderzoek je eigenlijk?
Iets meer zeggen over je doelen vergroot het aantal deelnemers denk ik.

En het zou leuk zijn als je na afloop bevindingen terugkoppelt op het forum.
heb hem ingevuld. Veel is het niet.

Hans
Eric op de Fiets schreef:Succes Frits.
Bedankt voor het invullen! :D
M&A schreef:Ik heb de enquete ingevuld maar vraag me nog steeds af: wat onderzoek je eigenlijk?
Iets meer zeggen over je doelen vergroot het aantal deelnemers denk ik.

En het zou leuk zijn als je na afloop bevindingen terugkoppelt op het forum.
Bedankt voor de tip en het invullen. Ik ga het proberen beter te omschrijven. :lol:

De bevindingen worden teruggekoppeld zodra alles is afgerond.
javb2812 schreef:heb hem ingevuld. Vond er niet veel aan.

Hans
Bedankt Hans. Waarom vond je er niet veel aan?
Ik heb het vragenlijstje ingevuld
Begrijp niet zo goed wat voor zinnigs je uit dit soort simpele vragen zou kunnen halen
Niettemin veel succes
Dirk
dik5 schreef:Ik heb het vragenlijstje ingevuld
Begrijp niet zo goed wat voor zinnigs je uit dit soort simpele vragen zou kunnen halen
Niettemin veel succes
Dirk
Bedankt voor het invullen! :D

Ik heb hartstikke blij met de respons en ik kan er zeker wat mee. :wink:
Op grond van de antwoorden denk ik dat je soms iets anders wilt vragen dan wat er staat.

In plaats van "Hoe regelt u nu de overnachtingen? " bedoel je misschien "Waar haalt u de ideeën voor overnachtingsadressen vandaan?"
Een overnachting regelen is bij mij nog altijd hetzelfde als een overnachting boeken, maar in dat geval zou ik antwoorden verwachten als "Ter plekke" en "Met de telefoon".

In plaats van "Hoe kiest u uiteindelijk voor een route?" bedoel je misschien "Op grond van wat kiest u uiteindelijk voor een route". Maar ook in dat geval zijn de antwoorden onderling niet consistent.
Het onderzoek is redelijk summier, er staan wat vragen over het soort overnachtingen en hoe we tot routes komen. Dat regel ik toch allemaal zelf of met reisgenoten. Mochten de resultaten van waarde zijn voor marketingdoeleinden, dan betekent dat nog niet dat ze dat ook voor de individuele wereld-/vakantiefietser zijn.

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat hier erg interessante inzichten uit voort gaan komen, maar laat mij graag verrassen. Als je met resultaten komt zal ik er even een blik op werpen.

Hans
Ave Gone schreef:Op grond van de antwoorden denk ik dat je soms iets anders wilt vragen dan wat er staat.

In plaats van "Hoe regelt u nu de overnachtingen? " bedoel je misschien "Waar haalt u de ideeën voor overnachtingsadressen vandaan?"
Een overnachting regelen is bij mij nog altijd hetzelfde als een overnachting boeken, maar in dat geval zou ik antwoorden verwachten als "Ter plekke" en "Met de telefoon".

In plaats van "Hoe kiest u uiteindelijk voor een route?" bedoel je misschien "Op grond van wat kiest u uiteindelijk voor een route". Maar ook in dat geval zijn de antwoorden onderling niet consistent.
Hartstikke bedankt voor het meedenken. Bij nader inzien, heb ik heb de vraag: "Hoe regelt u nu de overnachtingen? " veranderd in: ''Waar haalt u de ideeën voor overnachtingsadressen vandaan?".

Wederom bedankt :)
javb2812 schreef:Het onderzoek is redelijk summier, er staan wat vragen over het soort overnachtingen en hoe we tot routes komen. Dat regel ik toch allemaal zelf of met reisgenoten. Mochten de resultaten van waarde zijn voor marketingdoeleinden, dan betekent dat nog niet dat ze dat ook voor de individuele wereld-/vakantiefietser zijn.

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat hier erg interessante inzichten uit voort gaan komen, maar laat mij graag verrassen. Als je met resultaten komt zal ik er even een blik op werpen.

Hans
Ik ga mijn best doen u te verrassen! :D
ingevuld.
Ook ingevuld. Zeker niet de slechtste enquete die ik hier langs heb zien komen, en in ieder geval ook lekker veel ruimte om aanvullende opmerkingen te maken :)

Roef
ook ingevuld
diekleur schreef:ingevuld.
Rongyos schreef:Ook ingevuld. Zeker niet de slechtste enquete die ik hier langs heb zien komen, en in ieder geval ook lekker veel ruimte om aanvullende opmerkingen te maken :) Roef
diekleur schreef:ingevuld.
Bedankt voor het invullen! :D

En dank voor het compliment Roef!
Gedaan, succes met de studie.
lindas schreef:Gedaan, succes met de studie.
Bedankt! :D
in gevuld, maar wel razend nieuwschierig wat je met de antwoorden zou kunnen doen.
Wellicht dat mannen boven de 55 kamperend reizen en zelf de reis plannen? :)
erikheijn schreef:in gevuld, maar wel razend nieuwschierig wat je met de antwoorden zou kunnen doen.
Wellicht dat mannen boven de 55 kamperend reizen en zelf de reis plannen? :)
Bedankt! :D
De resultaten koppel ik hier terug.
Beste fietsers,

Iedereen hartstikke bedankt voor het invullen.

Omdat ik genoeg enquêtes heb verzameld heb ik de enquête gesloten en ga ik nu bezig met het verwerken van de resultaten.

Iedereen nogmaals bedankt!

Met vriendelijke groet,

Frits Steiginga