Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Easy washer EX-1028 nieuw - Forum Wereldfietser

Easy washer EX-1028 nieuw

EASYWASHER EX-1028 MOBIELE REINIGER

Voor wie naast het trekken ook wel eens door de bossen ragt :-)

Ik heb hem vorig jaar herfst bij Futurumshop gekocht, maar merk dat ik hem nooit gebruik. Ik fiets niet elke week en de keer dat m'n mtb dan helemaal onder de modder zit, rij ik langs de wasstraat.

Vooral handig denk ik, als je met de auto naar het parcours rijdt en je je fiets daar meteen wilt afspoelen.

Nog nieuw in doos. Bon aanwezig.

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-zel ... ousPage=lr

Specificaties volgens futurum:

100% mobiel reinigen met interne accu en/of 12 volt aansluiting
Werkt zonder vaste water- of stroomaansluiting 220 volt
Afneembaar waterreservoir van 17 liter
Compatibel met warm water tot 45°C
Waterdruk van 3 tot 9 bar
Verstelbaar sproeipistool, een borstel en douchekop
6 meter lange waterslang
3 meter kabel lengte
Adapter voor 12 volt aansluiting in de auto
Energiezuinig en milieuvriendelijk
Waterverbruik 1,7 liter per minuut
Oplaadtijd 6 tot 8 uur
Gebruiksduur via de interne accu 60 minuten
Afmetingen: 50 x 33 x 23 centimeter (hxbxd)
Gewicht zonder water 7,8 kilogram
Vermogen van 60 watt
Geluid van 45 decibel
Te gebruiken met de EX-1072 Externe Accu met LED-Lamp functie

De Easy Washer EX-1028
Interne accu
Afneembaar waterreservoir van 17 liter
Waterslang van 6 meter
Multifunctioneel sproeipistool
(Cassette)Borstel
Douchekop
Draagband
Oplader 220 volt
Kabel 12 volt
Handleiding
4 stuks O-ringen
Zekering

Productomschrijving
Wilt u de (voor)tent voor vertrek snel van zand, zout en etc. veilig afspoelen of uw fiets na een modderige tocht weer in topconditie brengen? Of misschien uw caravan of camper snel een wasbeurt geven? De Easy Washer® producten bieden hiervoor de uitkomst! Met de Easy Washer mobiele reinigers, is de schoonmaak in- en buiten huis nog nooit zo makkelijk geweest! Hoge waterdruk kan schade aan de verf en zegels van de fiets aanrichten. Met Easy Washer hogedrukreinigers is de druk aan te passen tot een maximale druk van 9 bar. Je kunt de waterdruk afstellen van een brede zachte nevel tot aan een zeer krachtige straal. Daarbij is het ook mogelijk om de reiniger met warm water te gebruiken tot wel 45°C wat het reinigen gemakkelijker en aangenaam maakt! De Easy Washer EX-1028 Mobiele Reiniger wordt geleverd met een verstelbaar sproeipistool, met (cassette)borstel en een handige douchekop. Beide modellen van Easy Washer zijn te gebruiken met een borstel waar je een fles met zeep op kan zetten. De borstel kan eenvoudig op het sproeipistool, zodat de waterstroom en het gewenste wasmiddel gelijktijdig gebruikt kan worden. De dosering van de zeep kun je overigens zelf bepalen. Een volledig opgeladen accu geeft kracht voor het gebruik van 3 tot 4 gevulde waterreservoirs. Eén enkele waterreservoir kan continue 12 minuten lang gebruikt worden. Daarbij is er ook als optie de EX-1072 Externe Accu met LED-Lamp functie verkrijgbaar, dit is een lamp met accu en omvormer van 220 volt.
Ik zou heel erg oppassen met hogedrukreinigers. Voor je het weet spuit je het vet uit je lagers. Dus alleen met heel lage druk en een fijne nevel gebruiken.