Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Omslag "De Wereldfietser" - Forum Wereldfietser

Omslag "De Wereldfietser"

Wat een fantastische foto op de omslag van "De Wereldfietser"! Geen rood jasje maar een peilloos diep groen en wit (en een rode brandstoffles).
Kun je een plaatje laten zien?
Dank voor het weer ' lekker maken' .
Bij mij komt ie altijd een paar dagen later. En dan is het nog leuker lezen. Reken maar!
Ik kan beamen dat de voorpagina van de het tijdschrift erg mooi is . Minder tevreden ben ik over de verzendwijze van het tijdschrift.
Bij het tijdschrift de wereldfietsen wat ik vandaag per post ontving zat de contributiebrief 2016. De contributiebrief 2016 en het tijdschrift waren keurig in zichtbaar in plastic ingeseald. Op contributiebrief 2016 was voor één ieder duidelijk al mijn persoonlijke gegevens zoals naam, adres, woonplaats, e-mail en bankrekeningnummer zichtbaar.
Van een vereniging als de Wereldfietser mag verwacht worden dat de privacy van haar leden respecteert en men op een juiste zorgvuldige manier omgaat met gevoelige persoonlijk gegevens.
Daar heb je wel een punt.
Het rekeningnr staat er bij niet op maar wel mijn emailadres.
Misschien goed om daar volgend jaar even naar te kijken.
Anja
Verder een prachtig en onvergelijkelijk blad.
Allerlei onbekenden maken geld over op mijn rekening sinds ik lid ben :wink:

Maar ehhh...prachtige cover!
Blij dat jullie hem mooi vinden :)
Mooi hoor Mirjam :D
Verrassend anders en heel erg mooi. Compliment voor Mirjam (ook voor al die andere prachtige foto's en verhalen).
Ik vind de openings-spread van het thema ook sterk. Onze ontwerpster Wiesje is erg goed in deze grafische spielerei :D.
Henri V schreef:Ik kan beamen dat de voorpagina van de het tijdschrift erg mooi is . Minder tevreden ben ik over de verzendwijze van het tijdschrift.
Bij het tijdschrift de wereldfietsen wat ik vandaag per post ontving zat de contributiebrief 2016. De contributiebrief 2016 en het tijdschrift waren keurig in zichtbaar in plastic ingeseald. Op contributiebrief 2016 was voor één ieder duidelijk al mijn persoonlijke gegevens zoals naam, adres, woonplaats, e-mail en bankrekeningnummer zichtbaar.
Van een vereniging als de Wereldfietser mag verwacht worden dat de privacy van haar leden respecteert en men op een juiste zorgvuldige manier omgaat met gevoelige persoonlijk gegevens.
Je naam, adres en woonplaats staan toch al op het adresetiket onder het gesealde plastic vermeld? Maar het bankrekeningnummer vind ik ook echt niet kunnen, er zijn nog altijd kwaadwilligen die de post willen lichten.... Geef het door aan de penningmeester! Ik ontvang wel regelmatig acceptgirokaarten zonder mijn eigen bankrekeningnummer erop, moet dus ook kunnen. Al betaal ik altijd online.