Avaghon Series 26.0 herenfiets te koop aangeboden.
Deze maand ben ik er nog mee op fietsvakantie over het Iberisch schiereiland, maar na mijn vakantie ben ik voornemens om over te stappen naar een Avaghon X29. Omdat hier op het forum ook een Avaghon met mixed frame wordt aangeboden, nu alvast mijn fiets hier te koop voor als men bijvoorbeeld een herenfiets en damesfiets zoekt.
Na m'n vakantie volgt ook een advertentie marktplaats.nl in november. Vraagprijs zal daar 1650 euro zijn, om de fiets voor 1500 euro te kunnen verkopen.
Specificaties:
- Avaghon s26 frame, 57cm
- Rohloff speedhub 14 versnellingsnaaf
- Magura HS33 hydraulische velgremmen
- Chris King balhoofd
- Rigida Andra 30 velgen
- Sapim spaken
- Shimano LX naafdynamo
- Schwalbe Big Apple banden
- Shimano BB-UN55 trapas met vierkante as
- Shimano crankstel
- Led koplamp
- Led achterlicht met sensor
- Tubus Logo achterdrager
- Tubus Tara voordrager
- Ergon handvatten
- SKS Chromoplastics 65mm brede spatborden
Het met lugs gebouwde stalen frame is geschikt voor zowel velgremmen als schijfremmen, en voor zowel versnellingsnaaf als derailleurs.
Banden zijn bij verkoop 2000km oud, trapas 4000km. Voor verkoop zal ik de fiets voorzien van nieuwe Ergon handvatten en nieuw Rohloff schakelgrip. Ook zal ik de Rohloff olie verversen.
Deze maand ben ik er nog mee op fietsvakantie over het Iberisch schiereiland, maar na mijn vakantie ben ik voornemens om over te stappen naar een Avaghon X29. Omdat hier op het forum ook een Avaghon met mixed frame wordt aangeboden, nu alvast mijn fiets hier te koop voor als men bijvoorbeeld een herenfiets en damesfiets zoekt.
Na m'n vakantie volgt ook een advertentie marktplaats.nl in november. Vraagprijs zal daar 1650 euro zijn, om de fiets voor 1500 euro te kunnen verkopen.
Specificaties:
- Avaghon s26 frame, 57cm
- Rohloff speedhub 14 versnellingsnaaf
- Magura HS33 hydraulische velgremmen
- Chris King balhoofd
- Rigida Andra 30 velgen
- Sapim spaken
- Shimano LX naafdynamo
- Schwalbe Big Apple banden
- Shimano BB-UN55 trapas met vierkante as
- Shimano crankstel
- Led koplamp
- Led achterlicht met sensor
- Tubus Logo achterdrager
- Tubus Tara voordrager
- Ergon handvatten
- SKS Chromoplastics 65mm brede spatborden
Het met lugs gebouwde stalen frame is geschikt voor zowel velgremmen als schijfremmen, en voor zowel versnellingsnaaf als derailleurs.
Banden zijn bij verkoop 2000km oud, trapas 4000km. Voor verkoop zal ik de fiets voorzien van nieuwe Ergon handvatten en nieuw Rohloff schakelgrip. Ook zal ik de Rohloff olie verversen.