Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie heeft zin in een spontaan Wereldfietserweekend? - Forum Wereldfietser

Wie heeft zin in een spontaan Wereldfietserweekend?

{bericht aangepast}
Mijn planning is inmiddels gewijzingd... andere keer maar weer?

Ha Leon,

zag net op het weerbericht dat er weinig en draaiende wind staat komend weekend... Dat wordt dus rondjes rijden over Camping de Bosrand... 8)

Zelf heb ik al een fietstocht ergenstussen Leiden en A'dam e.o. in de planning zitten. De Bosrand is een beetje ver weg :)

Veel plezier!
Groet,
Freek

Het was ook een dwaas idee, met de spoorwegen op vrijdag in staking en een poema op de Veluwe :oops:
Leon

Er is dit weekend toch een kampeerweekend op de Harskamperdennen. Onderdeel van een kernactiviteit van de Wereldfietser, dus neem ik aan dat leden van onze vereniging een forse korting krijgen. Ik vind het wel opmerkelijk verdacht dat juist nu een poema de Veluwe onveilig maakt. De laatste berichten zijn dat inmiddels meerdere poema's de Veluwe hebben uitverkozen tot jachtterrein. Vooral zwetende fietsers schijnt deze beesten extra te prikkelen.
Gelukkig hoef ik op vrijdag niet met met mij fiets in de trein naar het zuiden, want ik ben al in Belgie.

met de fiets in de trein?
Welke trein? :roll: