Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 13 september 2015 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 13 september 2015

Hi fietsers/sters,
Hoe staat het met de plannen voor a.s. zondag? Zag het rondje niet meer in de agenda staan, vandaar. Ik lees graag van jullie.
Hoi,
misschien is het dan handig om de titel van je berichtje te veranderen: zondag is het nl. 13 september!! Ik wacht nog even het weer af...
Groet, Petra.
Hoi Petra,
Oké, mijn fout, ik bedoelde te typen 13…. stom!
Verder duidelijk, voorspellingen matig…. met groet,
Volgens mij kun je als starter van de mailketting het onderwerp veranderen, dat helpt als anderen hier naar info over het rondje van aanstaande zondag zoeken.
Ik heb hem even voor je aangepast.

De kans is klein dat wij erbij zijn. Zaterdagavond gaan we naar Shakespeare in Diever en ik verwacht erg laat thuis te zijn. Dat past dan weer niet op erg vroeg opstaan om met het rondje mee te gaan.
Maar je weet het niet. Misschien verbaas ik mezelf wel.
Dank voor aanpassen datum! Weer wat geleerd!
En tot zondag of andere keer!
Ik zit dan nog in Turkije. Veel plezier.
Wim
Hoi Wim,
Ook met fiets in Turkije? Wauw, veel plezier! Met fietsgroet.
Margreet
Hi, zo te zien wordt 't 'm niet morgen. Herkansing in oktober!
Met groet, Margreet.
Niet met de fiets in Turkije. Het was werk: een paar dagen workshop en toen een dag rondleiding op de fabuleuze Belgische opgraving van Sagalassos. Het was warm.
De komende maanden zullen jullie me evenmin zien, want dan zit ik - ook weer voor het werk - in de VS.