Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe ongebruikte Idworx Off Rohler Evo Travel Sp mt52 0KM! - Forum Wereldfietser

Nieuwe ongebruikte Idworx Off Rohler Evo Travel Sp mt52 0KM!

Goedemiddag, wellicht kan ik nog iemand gelukkig maken met een splinternieuwe idworx Off Rohler Evo Travel Spec in het zwart in maat 52.
Het is een onbereden exemplaar die ik gunstig heb kunnen inkopen en voor een aantrekkelijke prijs weer aan de eindverbruiker wil overdragen.

Beschrijving:
Een ongebruikte (o km!) idworx Off Rohler Evo in maat 52.
De beste fiets ter wereld? Het zou zo maar kunnen met onderdelen als de onovertroffen Rohloffnaaf, Magura HS33 remmen, Son naafdynamo i.c.m. Edelux+ koplamp, Tubus dragers, ijzersterke Darim 2 idworx velgen, Heggemann gehard stalen kettingblad, Schwalbe Big Ben banden, alle boekjes in het bekende stoffen idworx tasje en heel veel meer. Kijk eens op de site van de fabrikant Bike Basics voor alle unieke details en highlights van idworx.

Deze fiets is van het huidige Evo model en is derhalve voorbereid op montage van de Gates Carbondrive aandrijfriem indien u daarvoor zou opteren.
Bij idworx is de keus nu om The Plug achterwege te laten bij bestelling wat in dit geval zo is.

Deze fiets had een nieuwprijs van ruim €4.395,- en bied ik nu aan voor €2.800,-

Verdiep u alvorens u hier naartoe komt even in het merk en de unieke bouwwijze van deze fiets, want het kan zo maar zijn dat u hier weer 25 jaar op fietst!

Een mooi gebruikte idworx Easy of Off Rohler inruiler is meer dan welkom, ook u bent welkom in Soest om kennis met de fiets (en met mij) te maken.
Voor meer info of detailfoto's gewoon even bellen.
Hoewel het geen gemakzucht betreft krijg ik helaas de foto's in Photobucket niet in het juiste formaat om hier tentoon te spreiden.
Daarom maar een linkje naar de Marktplaats advertentie

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr

Contact graag via pb of op het nummer Nul Zes Vijf Vier Zeven Zes Nul Drie Drie Drie
Fiets is verkocht, dank voor jullie belangstelling.