Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ineteressante discussies voor leden mbt de ledenvergadering - Forum Wereldfietser

Ineteressante discussies voor leden mbt de ledenvergadering

Dit bericht is alleen voor leden van deze vereniging

Leden die meer willen weten over wat er speelt tijdens de komende ledenvergadering: log in en kijk op het subforum Bestuur en beleid.

Zonder in te loggen zie je dit namelijk niet en ik weet dat er best veel leden zijn die niet direct inloggen als ze het forum bezoken.
het blijft een raadsel voor me waarom ik niet kan inloggen op dit deel van het forum. Ik heb me vorig jaar al aangemeld, een inlog gekregen, maar het lukt niet. Het is zelfs niet duidelijk waar ik dan zou moeten inloggen..... deze link werkt dan dus ook niet. Iemand een wijze suggestie? voor de duidelijkheid; ik ben wel ingelogd op het gewone forum..

groet, BertV
avic schreef: voor de duidelijkheid; ik ben wel ingelogd op het gewone forum..
Dat is als je goed bent geregistreerd voldoende.
Kennelijk is er iets fout gegaan. Gewijzigd: Stuur GEEN mail naar de moderator!
Inlog op forum is niet voldoende heb ik me laten vertellen. Mail aan mod geeft toegang. Bij mij in ieder geval.
avic schreef:het blijft een raadsel voor me waarom ik niet kan inloggen op dit deel van het forum. Ik heb me vorig jaar al aangemeld, een inlog gekregen, maar het lukt niet. Het is zelfs niet duidelijk waar ik dan zou moeten inloggen..... deze link werkt dan dus ook niet. Iemand een wijze suggestie? voor de duidelijkheid; ik ben wel ingelogd op het gewone forum..

groet, BertV
Hoi Bert, er staat een instructie op het forum hoe je toegang krijgt tot ons forum clubhuis.

Die staat hier http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =6&t=16677

Mocht je de stukken voor de av willen, mail me dan even op ericopdefiets@gmail.com
Svp niet de moderator mailen voor toegang tot het besloten gedeelte. Kijk even op de link hierboven. De (meeste) moderators kunnen je nl geen toegang geven.
Dank voor alle tips en meedenken.....maar ik heb het netjes gedaan volgens de instructie zoals in de link staat....en met geen mogelijkheid in het besloten gedeelte gekomen. Ik heb die hele route twee keer doorlopen en het vervolgens maar opgegeven....een derde poging wil ik wel doen. Daarvoor heb ik dan wel een werkende link nodig...of de gouden tip!

groets, bertV
@bertV misschien heeft het wat meer tijd nodig, het staat er ook bij dat het enkele dagen tot weken kan duren...

Maar wees gerust, je mist er niet veel aan, ik heb het zojuist allemaal wel doorgelezen, en dat heeft mij helaas weer bevestigd in mijn plan om vooral NIET naar de av te gaan, en daar ben ik kennelijk bepaald niet de enige in. Twee jaar geleden ben ik er een keer geweest en ben mij rot geschrokken, niet alleen van het gebrek aan vorm en inhoud van deze vergadering, maar ook vooral de manier waarop er met elkaar wordt omgegaan. Het lijkt wel of iedereen elkaar beschouwt als "de vijand" en daar is de toon dan ook naar. De loopgraven zijn gegraven en betrokken en niemand heeft ook maar enige zin om die te verlaten en eens te kijken of het ook anders kan. Het vreemde is dat het weekend zelf wel heel leuk was, allemaal aardige mensen, geen idee hoe dat te rijmen is.
Maar het is dus echt geen leesvoer waar je vrolijker van wordt, en met (wereld)fietsen heeft het al helemaal niets te maken, een treurige zaak...
Jeroen
avic schreef:Dank voor alle tips en meedenken.....maar ik heb het netjes gedaan volgens de instructie zoals in de link staat....en met geen mogelijkheid in het besloten gedeelte gekomen. Ik heb die hele route twee keer doorlopen en het vervolgens maar opgegeven....een derde poging wil ik wel doen. Daarvoor heb ik dan wel een werkende link nodig...of de gouden tip!

groets, bertV
Bert,

Je hebt een PB.