Had het idd ook al voorbij zien komen.
Iemand ervaring met deze reparatieset?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De clou zit hem er met dit setje vast in wat 'vijf jaar gebruiken' betekent. Als je in die vijf jaar twintig fietsen helemaal opknapt kun je denk ik beter duurder gereedschap kopen. Als je maar één fiets te onderhouden hebt is het zo slecht nog niet.CapoJan schreef:De mijne zal ik al minstens vijf jaar gebruiken.
Wel, om het wat te duiden: alle fietsen in huis onderhoud ik zelf. Dat betekent mijn vier fietsen (inclusief velomobiel), de fietsen van de kinderen en occasioneel nog eens een andere. Dat houdt de basiszaken in, zoals kettingen reinigen en smeren, maar ook vervangen van de hele aandrijflijn, cassettes eraf halen, kettingen inkorten, fiets demonteren en opnieuw monteren, ... Daarvoor gebruik ik vaak materiaal uit die Aldi-set. Het meeste werkt prima. Er is nog niets gesneuveld, nog geen steeksleutel die niet meer past. Wel is het zo dat de kettingpons een stift bevat die er wel eens uit durft te vallen of dat een handgreep waar een stukje over schuift (om o.a. de dop voor het verwijderen en vastzetten van de moer van een cassette) soms in twee delen uiteenvalt. Er zitten, naar mijn mening, geen echt slechte dingen in. Wel dingen die beter kunnen, maar daardoor worden ze niet onbruikbaar.Ave Gone schreef:De clou zit hem er met dit setje vast in wat 'vijf jaar gebruiken' betekent.CapoJan schreef:De mijne zal ik al minstens vijf jaar gebruiken.
Nou, ik kan inderdaad niet bij alle foto's goed zien wat het is. Foto's zijn verstrooid door de flits en/of onscherp. Je probeert hier met alle goede bedoelingen duidelijk te laten zien wat er nou precies in dat setje zit (waarvoor dank, begrijp me niet verkeerd), maar bijvoorbeeld buiten bij daglicht zonder flits had wellicht duidelijker foto's opgeleverd. Ik herken het wel, maar dat is omdat ik weet wat er in een vergelijkbaar setje zit.Hermannetje schreef:Dat gaat me inderdaad behoorlijk af.
Maar goed, zijn mijn foto's dermate slecht dat jij informatie mist?
Ave Gone schreef:Ik vind het een mooie illustratie van het feit dat voor de een de eisen hoger liggen dan voor de ander. Dat geldt voor foto's, maar ook voor gereedschap, niet noodzakelijk tegelijkertijd.Travelmaster schreef:Ik hoop dat je beter kunt sleutelen dan fotograferen !